Електрофургон Volkswagen ID. Buzz, який скоро буде запущений в серію, вдалося випробувати до запуску масового виробництва.
Тестовий заїзд провели у Великій Британії, однак електромобіль не був праворульною моделлю, тому їзда була трохи «неправильною». Це, у свою чергу, могло трохи накласти відбиток на враження від тесту.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/znimok-ekrana-2022-02-22-o-11.13.52-1024x600.png)
Також у Volkswagen заборонили показувати інтер’єр електромобіля, тому він й досі залишається загадкою, навіть попри те, що електромобіль вже почали виводити на тестові заїзди.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/znimok-ekrana-2022-02-22-o-11.14.10-1024x605.png)
«Volkswagen вирішив дозволити мені керувати Protobuzz (неофіційна назва) у своїй штаб-квартирі у Великобританії в Мілтон-Кейнс, приблизно за годину їзди від Лондона. У цьому чудернацькому містечку, мабуть, більше кільцевих розв’язок, ніж у будь-якому іншому в Європі – факт, який став набагато менш захоплюючим, коли я зрозумів, що буду їздити на машині німецької специфікації на «неправильній» стороні дороги», – поділився досвідом водій електромобіля.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/znimok-ekrana-2022-02-22-o-11.13.58-1024x597.png)
Варто зазначити, що офіційно оголошений запас ходу моделі складає 400 км, однак на ділі електромобіль проїхав трохи більше 320 км.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/znimok-ekrana-2022-02-22-o-11.14.20-1024x655.png)
Детальніше про те, як поводить себе ID. Buzz під час руху, можна побачити на відео нижче:
Як раніше повідомляв Autogeek, в Норвегії на станції швидкої зарядки для електромобілів помітили електромобіль Volkswagen ID. Buzz.
За матеріалами: insideevs.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: