За дев’ять місяців 2021 року німецька марка продала 28 640 електромобілів Porsche Taycan та Taycan Cross.
За підсумками трьох кварталів частка «батарейних» моделей у загальних продажах Porsche склала 13,2% і це третій результат. Попереду залишилися тільки бестселери марки Cayenne (62 451 од., 28,7% від загальних продажів) та Macan (61 944 од., 28,5%).
Таким чином, електричні седан Taycan та універсал Taycan Cross виправдали прогнози аналітиків, що передбачали їх популярність два роки тому. Вже тоді вони побачили в батарейних «легковиках» нову «візитну картку» марки, здатну обійти Porsche 911. Так і сталося. За сімейством Porsche 911 четверте місце – 27 972 од. та 12,9% від загальних продажів. На п’ятій позиції – Panamera з результатом 20 275 од. та часткою у 9,3%. Далі йде сімейство Porsche 718, представники якого цього року знайшли 15 916 нових власників, а його частка в загальних продажах склала 7,3%.
Ключовим ринком марки, як і більшості автовиробників, залишається Китай. З початку 2021 року тут продано 69 789 автомобілів Porsche, практично кожен третій, що зійшов з конвеєра. На другому місці – Північна Америка, де за дев’ять місяців реалізовано 63 025 од. , з них – 51 615 од. у США. Рідна для марки Європа виявилася третьою – 56 332 од. Сумарно на цих трьох ринках за три квартали 2021 року було продано 217 198 нових Porsche, понад 87%. У порівнянні з аналогічним періодом «ковідного» 2020 року продажі автомобілів марки зросли на 13%.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Tesla Model S Plaid відібрав рекорд Нюрбургрінгу у Porsche Taycan.
За матеріалами: Motor
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: