in

Електромобіль Mercedes-Benz G 580 EQ вразив рекордною витратою енергії: результати тестів

Mercedes-Benz G580 mit EQ Technology, Exterior: MANUFAKTUR wüstensand uni, Interior: Leder schwarz (Energieverbrauch kombiniert: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km | CO2-Klasse: A);Mercedes-Benz G580 mit EQ Technologie (Energieverbrauch kombiniert: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km | CO2-Klasse: A) Mercedes-Benz G580 with EQ Technology, Exterior: MANUFAKTUR desert sand non-metallic, Interior: Leather black (energy consumption combined: 30.3-27.7 kWh/100 km | CO₂ emissions combined: 0 g/km | CO₂ class: A);Mercedes-Benz G 580 with EQ Technology (energy consumption combined: 30.3-27.7 kWh/100 km | CO₂ emissions combined: 0 g/km | CO₂ class: A)

Норвезький блогер Бйорн Ніланд провів тест-драйв електричного позашляховика Mercedes-Benz G 580 EQ і зафіксував надзвичайно високий рівень енергоспоживання.

Як з’ясувалося, навіть при помірному русі по автомагістралі цей електричний G-Class витрачає у 1,5-2 рази більше електроенергії, ніж більшість сучасних електромобілів, включаючи великі SUV.

Модель G 580 EQ має чотири електродвигуни та акумулятор на 124 кВт*год. За офіційними даними, запас ходу становить 440 км, що відповідає заявленій витраті в 26,3 кВт*год на 100 км.

Однак під час реального 1000-кілометрового маршруту по Норвегії вже після перших 152 км авто показало витрату 38,9 кВт*год/100 км при швидкості 100-120 км/год. Через ще 94 км показник виріс до 42,2 кВт*год/100 км.

При подальших поїздках зі збільшеною швидкістю до 130–140 км/год споживання електроенергії зросло до 57 кВт*год/100 км. Загальний середній показник за весь маршрут склав 45,5 кВт*год/100 км. Варто зазначити, що на високій швидкості автомобіль відключає передні двигуни, залишаючи активними лише задні, але це практично не впливає на зменшення витрати енергії.

Проблеми виникли й із заряджанням: під час першої спроби потужність зарядки не перевищувала 145 кВт і лише зрідка сягала 200 кВт, навіть коли батарея була заряджена лише на 11%. Для проходження 1000 км довелося шість разів зупинятися на зарядку – приблизно кожні 100-150 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz показав електричне купе з інноваційним штучним інтелектом.  

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Kia суттєво нарощує виробництво електромобілів поблизу України

Як електромобілі впливають на енергетику України: аналіз ринку