Прем’єра першої повністю електричної моделі підрозділу Mercedes-AMG відбулася у Мюнхені.
На стенді Mercedes-Bens «заряджена» версія лифтбека EQS виставлена поряд з першим AMG-гібридом – 843-сильним хетчбеком GT 63 S E Performance, який дебютував кілька днів тому. Від базової моделі спортивний ліфтбек відрізняється силовою установкою та системою управління акумуляторною батареєю. Як повідомили у компанії, в американській специфікації віддача агрегатів Mercedes-AMG EQS складе 649 к.с. та 949 Нм крутного моменту. Для порівняння потужність звичайного EQS 580 4Matic – 524 к.с.
У стандартне оснащення спортивного ліфтбека увійшов пакет AMG Dynamic Plus, що дозволяє у гоночному режимі (Race Start) короткочасно збільшувати віддачу силового агрегату до 751 к.с. та 1020 Нм. Заявлений час прискорення з місця до 100 км/год – 3,4 секунди. Максимальна швидкість – 250 км/год, на 40 км/год більше, ніж у EQS 580 4Matic, який розмінює першу «сотню» через 4,3 секунди після старту.
Ємність тягової батареї заявлена на рівні 107,8 кВт•год, але запас ходу не уточнюється. При цьому, як і молодші моделі спортивний ліфтбек підтримує зарядку від мереж потужністю до 200 кВт. Також Mercedes-AMG EQS отримав трирівневу систему рекуперації енергії, перемикання якої винесено на рульове колесо.
«У базі» значитися адаптивна пневмопідвіска AMG Ride Control +, повнокероване шасі з повертаючимися на 9 градусів задніми колесами та система AMG Dynamic Select з п’ятьма режимами: Slippery, Comfort, Sport, Sport + та Individual. Для кожного з цих режимів передбачено свій «голос», який генерується системою AMG Sound Experience. Вона доступна в базовій версії Authentic та більш просунутій Performance, що включена до пакету AMG Dynamic Plus.
Зовні від стандартного ліфтбека спортивна версія відрізняється фірмовою ліцейвою панеллю з «намальованою» рашіткою Panamericana, збільшеним заднім спойлером, дифузором з шістьма поздовжніми ребрами, чорним декором та 21-дюймовими колісними дисками, які за доплату замінять 22-дюймовими.
Салон Mercedes-AMG EQS стандартно укомплектований «гіперекраном» MBUX з розширеними інтерфейсом, що враховує драйверський характер новинки, спортивним рульовим колесом та сидіннями.
На ринку США продажі Mercedes-AMG EQS стартують на початку 2022 року. Ціни поки не оголошені.
Як раніше повідомляв Autogeek, автомобілі Mercedes-Benz навчилися попереджати один одного про вибоїни на дорозі.
За матеріалами: Mercedes
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: