Продажі гібрида п’ятого покоління стартують на початку 2023 року.
Toyota Motor провела онлайн-презентацію гібрида Prius п’ятого покоління. Новинка доступна у двох версіях – стандартний гібрид (HEV) та гібрид, що підключається (PHEV). Першою на ринок на початку 2023 року вийде гібридна модифікація Toyota Prius. Продаж плагін-гібрида почнеться декількома місяцями пізніше.
В основі нового Prius лежить платформа TNGA другого покоління із заниженим центром ваги. З зовнішніх відмінностей – довша клиноподібна передня частина кузова та подовжений дах. За задумом дизайнерів, це має надати вигляду автомобіля стрімкості.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/4046075-1024x540.jpg)
Тонкі діодні фари нагадують оптику електромобілів Toyota bZ. Цілісна горизонтальна смуга задніх ліхтарів, встановлена безпосередньо під спойлером, отримала незвичайну чорно-білу графіку.
При першому погляді може здатися, що новий Prius – тридверний, але всі п’ять дверей на місці. Просто дверні ручки задніх пасажирських дверей заховані у кутах віконних рамок.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/4046073-1024x540.jpg)
Габаритні розміри гібрида п’ятого покоління становлять 4530 х 1780 х 1420 мм. Розмір між осями – 2750 мм. Порівняно з попередником «п’ятий» Prius вийшов на 40 мм коротшим, на 20 мм ширшим та на 50 мм нижчим. При цьому колісна база збільшена на 50 мм. В салоні – цифрова панель приладів та 12,3-дюймова мультимедійна система.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/4046109-1024x576.jpg)
Prius HEV укомплектований силовою установкою, що працює за схемою «паралельний гібрид». На вибір запропоновано дві версії: 2ZR-FXE на базі бензинового двигуна об’ємом 1,8 літра та M20A-FXS на основі 2,0-літрового агрегату. У першому випадку віддача силової установки складає 140 к.с., у другому – 193 к.с. Також запропоновано систему E-Four з окремим електромотором на задній осі. Він активується за недостатнього зчеплення з дорогою.
Плагін-гібридний Prius PHEV отримав 223-сильну силову установку на базі двигуна робочим об’ємом 2,0 літра. Ємність встановленої за заднім рядом сидінь літій-іонної тягової батареї складає 13,6 кВт•год. Паспортний запас ходу на електротязі – 60 км, на 50% більше, ніж у попередника. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 6,7 секунди.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/4046077-1024x540.jpg)
Варіант коробки завжди один – варіатор eCVT.
У списку опцій – вбудований відеореєстратор, парковочний автопілот з дистанційним керуванням та сонячні панелі на дах. Останні призначені для живлення електроустаткування.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий електричний кросовер BMW iX1 оцінили від €55 000.
За матеріалами: Toyota
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: