in

Двигун вітчизняний, акумулятори китайські: перший український 8-метровий електробус вивели на тести

В Луцьку вивели на тести перший український 8-метровий електробус ЗЕТ 8-120.

Ця модель – промисловий зразок експериментального електробуса зразка 2014 року. 

Електробус створений на базі маршрутного автобуса Богдан А092. Кузов автобуса пройшов повний капремонт і його обладнали електродвигуном та комплектом акумуляторних батарей.

Під час тестового заїзду в 100 км електробус витратив 55 кВт/год електроенергії, при цьому ємність його батарей зменшилася лише наполовину. Тобто запас ходу автобуса складає близько 200 км й він однозначно економічніший за дизельні аналоги.

Варто зазначити, що експериментальний електробус обладнали двома електродвигунами сумарною потужністю 120 кВт, які працюють від акумуляторів розрахованих на 3000 циклів зарядки/розрядки. Зарядити повністю батареї можна за вісім годин, однак доступна також й швидка зарядка, яка відбувається за 4 години.

Що стосується двигуна, то він також українського виробництва АІР132М8Х2. Акумулятори – китайські.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробник автобусів з Угорщини Ikarus вперше за останні 15 років випустив нову модель. Повернутися на ринок компанія вирішила не зі звичайним автобусом, а на електротязі.

За матеріалами: autoconsulting.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Опція “українські дороги”: автопілот Tesla зможе розпізнавати ями та вибоїни

Ринок електромобілів в Україні у січні зріс на третину: статистика та топ-5 моделей