Пом’якшення правил ЄС щодо викидів автомобілів, що працюють на синтетичному паливі, дозволить транспортним засобам забруднювати довкілля набагато більше, ніж електромобілі.
Синтетичне паливо вважається екологічною альтернативою звичайному бензину та дизельному паливу, яке повинно дозволити автомобілям із ДВЗ залишатися на дорогах ще довгі роки.
Щоб бути максимально екологічним, синтетичне паливо має виготовлятися з уловленого CO2, щоб компенсувати викиди, створювані його виробництвом і розповсюдженням. Проте нафтове лобі бореться за послаблення екологічних вимог у Євросоюзі.
Згідно з діючими правилами ЄС, лише синтетичне паливо, яке є на 100 відсотків нейтральним щодо вуглецю, може використовуватися населенням. Однак нафтова промисловість хоче пом’якшити це правило, і європейський аналітичний центр Transport & Environment стверджує, що якщо галузь доб’ється свого, авто на синтетичному паливі викидатимуть в атмосферу в п’ять разів більше CO2, ніж електромобілі.
Нафтова промисловість наполягає на нових правилах, які б дозволили використовувати електронне паливо, яке на 70 відсотків чистіше, ніж бензин і дизельне паливо. Якщо цей закон ухвалять, транспортні засоби, що працюють на синтетичному паливі, зможуть викидати 61 грам CO2-еквівалента на кілометр у 2035 році.
Для порівняння, у 2035 році електромобіль викидатиме лише 13 грамів CO2 на кілометр. Окрім вуглекислого газу, транспортні засоби, що працюють на синтетичному паливі, також забруднюють повітря у сполукою NO2. Більше того, вони викидають стільки ж NOx, скільки і двигуни, що працюють на викопному паливі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, боліди Формули-1 перевели на синтетичне паливо.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: