Дослідження компанії Alfa Romeo показало, що покупці машин італійського автовиробника насправді не хочуть гігантських дисплеїв, які простягаються від одного кута панелі приладів до іншого.
Керівник компанії Жан-Філіп Імпарато зазначив, що майбутні моделі марки не отримають масивних екранів.
“Звичайно, я поважаю те, що Mercedes робить зі своїми цифровими технологіями, але мої клієнти не шукають інформаційно-розважальних екранів метрової ширини в своїх автомобілях, або 200 цифрових систем допомоги для вмикання та вимикання. Типовий покупець Alfa Romeo не хоче знати, якою буде погода через три тижні. Він просто хоче їздити на машині”, – відмітив Імпарато.
За його словами, у нових машинах компанії комбінація приладів з кількома глибокими “криничками” залишиться, та буде доповнена великим проекційним дисплеєм. Він додав, що перша модель, яка отримає нову компоновку приладової панелі, запланована на 2025 рік і матиме електричну архітектуру STLA Brain.
За стандартами 2023 року екрани, пропоновані Alfa Romeo, невеликі, враховуючи, що Giulia та Stelvio мають 8,8-дюймові дисплеї, а Tonale отримує 10,25-дюймову інформаційно-розважальну систему. Усі три автомобілі оснащені 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів.
У попередньому інтерв’ю Імпарато сказав, що майбутні моделі отримають інформаційно-розважальну систему зі спеціальними функціями та розміром екрана понад 13 дюймів. Окрім того, керівник Alfa Romeo планує у майбутньому інтегрувати у нові машини бренду автопілот, який за бажанням водія можна буде повністю відключати.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв якою буде перша електрична Alfa Romeo Giulia: 1000 к.с. та запас ходу до 700 км
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: