Компанії Daimler Truck та Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) вирішили розширити своє партнерство у сфері акумуляторів для електричних вантажівок.
Угода передбачає спільну розробку акумуляторів та їхнє обслуговування.
В рамках угоди буде створено акумулятор для вантажівки Mercedes-Benz eActros LongHaul, запланованої до випуску на ринок у 2024 році. Очікується, що новий акумулятор забезпечить запас ходу в 500 км (311 миль).
Згідно з прес-релізом, батареї CATL забезпечують високу щільність енергії, мають наддовгий термін експлуатації, а також здатність до швидкої зарядки.
“CATL буде постачальником літій-іонних акумуляторних батарей для електричної машини Mercedes-Benz eActros LongHaul, яка буде готова до серійного виробництва автівки в 2024 році. Батареї поєднують високу щільність енергії з надзвичайно тривалим терміном експлуатації, а також здатністю швидко заряджатись, щоб задовольнити унікальні вимоги акумуляторних електричних вантажівок на довгі відстані.
Крім того, компанії мають намір спільно розробляти ще більш вдосконалені акумуляторні батареї наступного покоління для вантажних автомобілів, з акцентом на високу модульність та масштабованість для підтримки різних видів експлуатацій”, – йдеться в повідомленні.
Також повідомляється, що нові акумулятори будуть витримувати 1500 циклів без зменшення ємності.
Як раніше повідомляв Autogeek, Daimler Trucks North America спільно з Portland General Electric відкрила для громадськості “Електричний острів”.
За матеріалами: insideevs.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: