in

До 50 км на електротязі: нові Peugeot 508 hybrid та 508 SW hybrid витрачатимуть 1,3 л/100 км

Бренд Peugeot впевнено йде до своєї мети – забезпечити кожну новинку електрифікованою версією, і на підтвердження цього моделі Peugeot 508 і Peugeot 508 SW тепер будуть доступні у вигляді гібрида – Peugeot 508 HYBRID і Peugeot 508 SW HYBRID.

Більш того, вже є результати сертифікаційних випробувань за новим протоколом WLTP, і вони вражають:

– 508 HYBRID – витрата палива 1,3 л на 100 км, викиди CO₂ 29 г/км*, запас ходу 54 км** в повністю електричному режимі (100% електромобіль);

– 508 SW HYBRID – витрата палива 1,3 л на 100 км, викиди CO₂ 30 г/км***, запас ходу 52 км**** в повністю електричному режимі (100% електромобіль).

Сумарна потужність гібрида (PLUG-IN HYBRID) 225 к.с. (165 кВт) і кращі показники витрати палива та викидів CO₂ в своєму класі свідчать про посилення стратегії електрифікації – динамічні і економічні автомобілі, які ідеально поєднують два джерела енергії.

Загальна вартість володіння і експлуатації гібрида майже така ж, як у звичайного автомобіля з ДВЗ. При цьому гібрид також має свої переваги: ​​менше рівень викидів відпрацьованих газів, вище сумарна потужність і краще динаміка, безперешкодний в’їзд в центр міста.

Нові Peugeot 508 HYBRID і 508 SW HYBRID вже доступні для замовлення у Франції і будуть доступні до замовлення на інших ринках Європи до кінця року. Інноваційні рішення допомагають Peugeot 508 зміцнювати лідерство в своєму сегменті на ринку Франції.

Нові враження, нові рішення, нові емоції

Захоплюючі відчуття, нові емоції, незвичайний досвід від їзди – все це частина концепції Бренда Peugeot. І впровадження технології гібрида (PLUG-IN HYBRID) дозволило розширити звичні рамки автомобільного світу. Як результат – особливі відчуття і емоції за кермом для кожного з їздових режимів.

Адже кожен з них наповнює гібрид індивідуальністю, розкриваючи все нові і нові грані автомобіля:

– Повна тиша в режимі ZERO EMISSION при русі на електротязі (100% електрокар);

– Вражаюча динаміка в SPORT-режимі, коли працюють обидва мотори одночасно;

– Універсальність і гнучкість в режимі HYBRID для щоденних поїздок;

– Зручність на максимумі в COMFORT-режимі, де поєднуються логіка управління режиму HYBRID з комфортними налаштуваннями підвіски.

PEUGEOT 508 HYBRID і 508 SW HYBRID: революційна ефективність

Нові автомобілі Peugeot 508 HYBRID і 508 SW HYBRID поєднали в собі бензиновий двигун PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електромотор потужністю 110 к.с. (80 кВт) – у підсумку запропонувавши максимальну сумарну потужність 225 к.с. (165 кВт).

Силова установка HYBRID в Peugeot 508 та 508 SW була створена для того, щоб дарувати ще більше незабутніх відчуттів та емоцій при будь-якому стилі їзди.

Гібридний привод дозволяє знизити експлуатаційні витрати завдяки високій ефективності і кращих показниках в сегменті: витрата палива 1,3 л на 100 км і викиди вуглекислого газу C0₂ лише 29 г/км (згідно з правилами виміру WLTP).

У підсумку витрати на експлуатацію гібридів Peugeot 508 HYBRID і 508 SW HYBRID порівнянні з аналогічними витратами для моделі 508/508 SW з силовим агрегатом BlueHDi 130 EAT8 (турбодизель і 8-ст. АКПП, розрахунок приведений з урахуванням особливостей оподаткування в Європі).

Наприклад, для компаній вартість володіння розраховується виходячи з щорічного пробігу 30 000 км, де 65% шляху долається в гібридному режимі і 35% шляху долається в режимі 100% електромобіля. Для приватних осіб вартість володіння розраховується виходячи з щорічного пробігу 15 000 км з розбивкою 50/50 між гібридним та повністю електричним режимом руху.

При цьому PEUGEOT 508 HYBRID і 508 SW HYBRID пропонують ряд переваг: нижчий рівень викидів відпрацьованих газів, більш високу потужність і поліпшену динаміку, в’їзд в центр міста, де передбачені обмеження для руху звичайних автомобілів.

Тягова акумуляторна батарея ємністю 11,8 кВтг забезпечує 100% електричний запас ходу 54 км** для моделі Peugeot 508 і запас ходу 52 км**** для Peugeot 508 SW (дані згідно з правилами виміру WLTP). Зарядка акумулятора займає менше 1 год 45 хв при використанні фірмового настінного зарядного пристрою Wallbox (6,6 кВт, 32 А).

Завдяки гнучкості платформи EMP2 (Efficient Modular Platform), установка гібридного силового агрегату і тягового акумулятора не вимагали компромісів в питаннях простору салону або об’єму багажника.

В результаті і салон, і багажник зберегли місткість звичайних версій 508/508 SW: повноцінний 5-місний автомобіль з багажним відсіком 487 л (для 508) або 530 л (для 508 SW).

Традиційно для моделі Peugeot 508/508 SW, гібрид доступний в трьох основних версіях:

Allure (або Allure Business) – варіант з преміальним оснащенням за ціною середнього класу;

GT Line – варіант з акцентом на динаміку і спортивний характер;

GT – автомобіль вищого класу, який органічно поєднує динамічність і розкіш – наприклад, ексклюзивну оббивку Alcantara® Greval Grey.

Як явний доказ нового бачення Peugeot ідеї мобільності – необмеженої, захоплюючої, більш ефективної – підзаряджувані гібриди Peugeot 508 HYBRID і 508 SW HYBRID органічно доповнюють модельний ряд гібридних автомобілів Бренда разом з кросоверами Peugeot 3008 HYBRID і 3008 HYBRID4.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний мотоцикл для бездоріжжя Fonzarelli NKD оцінили в $6700

Opel анонсував повнопривідний гібрид Grandland X Hybrid4 та повністю електричну Corsa-e