in

До 16 годин роботи на бездоріжжі: представлено екстремальний електричний позашляховик Munro

Компанія Munro представила екстремальний електричний позашляховик MK_1 Mountain Rescue Edition. Автовиробник обіцяє до 16 годин роботи на бездоріжжі. Машина отримала ноші і аварійний комплект для евакуації постраждалих.

Компанія Munro показала спеціальну версію свого повністю електричного позашляховика, розробленого для потреб гірських рятувальних і пожежних служб. Модель отримала кілька модифікацій, щоб бути придатною для виконання рятувальних операцій у віддаленій і складній місцевості.

На відміну від багатьох виробів інших компаній, Munro MK_1 Rescue Edition має мінімальні зміни порівняно з оригінальним транспортним засобом, який уже мав позашляхові шини та великий кліренс. Насправді, єдиними доповненнями до екстер’єру є сині проблискові ліхтарі, встановлені на задній частині даху, і жовті наклейки на кузові.

У інтер’єрі з’явились носилки та аварійний комплект разом, при цьому залишилось місце для трьох сидячих пасажирів. У Munro кажуть, що рятувальна машина була розроблена за участю шотландських, англійських і валлійських гірських рятувальних команд, а також різних регіональних пожежних служб.

Електрична трансмісія залишилася незмінною порівняно зі стандартним позашляховиком MK_1. Це означає, що єдиний електромотор видає 375 к.с. і 700 Нм крутного моменту. Цікаво, що електромобіль здатен розганятись від 0 до 100 км/год за 4,9 секунди. Авто живиться від акумуляторної батареї ємністю 82 кВт*год, що забезпечує запас ходу у понад 310 км, або до 16 годин роботи на бездоріжжі.

У компанії стверджують, що її електромобілі можуть прослужити 50 років, якщо виконувати регулярне технічне обслуговування.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Fisker Ocean перетворили на справжній позашляховик.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen згортає виробництво електромобілів у Дрездені: у чому причина

Запас ходу 250 км: першу електричну вантажівку Volkswagen e-Delivery передано клієнту