in

Volkswagen згортає виробництво електромобілів у Дрездені: у чому причина

Volkswagen планує зупинити виробництво автомобілів на своїй Скляній мануфактурі в Дрездені, де наразі збирають ID.3, первший серійний електромобіль бренду. Про це з посиланням на власні джерела в компанії повідомило Automobilwoche, але без уточнення термінів та конкретних дат.

З моменту запуску Gläserne Manufaktur навесні 2002 року в Дрездені збудовано понад 150 000 автомобілів VW Phaeton, Bentley Flying Spur, VW e-Golf та ID.3. Торік із конвеєра зійшло 6500 автомобілів ID.3.

Інформація про згортання автовиробництва на «Скляній мануфактурі» перегукується із заявою Volkswagen про скорочення робочих місць на заводі з виробництва електромобілів у Цвіккау. Як повідомилялося минулого тижня, через «поточну ситуацію на ринку» контракти не продовжать із сотнями співробітників.

На даний момент майданчик у Цвіккау випускає електромобілі Volkswagen ID.4, ID.5 та ID.3, Cupra Born, а також Audi Q4 e-tron та Sportback. Варто зазначити, що завод працює не на повну потужність, і, ймовірно, не працюватиме найближчим часом.

Водночас Volkswagen та Audi мають намір і надалі розширювати виробництво на інші майданчики. Відповідно до цього плану з кінця 2023 року Audi Q4 e-tron також буде вироблятися у Брюсселі. А вже восени на конвеєр заводу у Вольфсбурзі стане Volkswagen ID.3, але «спочатку тільки в невеликій кількості».

Як повідомляв у середині липня німецький Manager Magazin, недавнє помітне зниження попиту на електромобілі стало ударом для Volkswagen. Якщо на початок 2023 року портфель замовлень заводу в Цвіккау нараховував трохи менше 300 000 одиниць, то в липні кількість завовленя скоротилася вдвічі. Це спричинило перехід майданчика з тризмінної роботи на двозмінну.

Наприкінці червня також повідомлялося, що VW тимчасово скорочує виробництво електромобілів на своєму заводі в Емдені, оскільки попит на них упав не лише у Німеччині, а й у всій Європі.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen відкликає майже 50 000 седанів Jetta.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Навіть залишили механічну КПП: класичні родстер та купе MGB перетворили на електромобілі

До 16 годин роботи на бездоріжжі: представлено екстремальний електричний позашляховик Munro