in

Навіть залишили механічну КПП: класичні родстер та купе MGB перетворили на електромобілі

Британська фірма Frontline представила електромобіль на базі класичної англійської машини під назвою MG BEE (скорочення від MGB EV Edition). Як випливає з назви, електромод на основі MGB має на меті зберегти задоволення від водіння, зберігаючи ходові характеристики автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння, незважаючи на перехід на електричну трансмісію.

На Frontline встановлено п’ятиступінчасту трансмісію від Mazda, яка, як стверджує компанія, забезпечує схоже відчуття з автомобілями з ДВС, які зазвичай нею обладнані. У фірмі заявили, що коробка передач працює як і на авто з ДВЗ за винятком можливості рушати й зупинятися на будь-якій передачі.

Зазначається, що модифікований класичний автомобіль MG приводиться в дію електродвигуном Hyper9 потужністю близько 134 кінських сил. Хай вас це значення потужності не розчаровує. Варто розуміти, що машина має чудове співвідношення потужності до ваги – а саме 102 кінські сили на тонну. З тяговим акумулятором ємністю 40 кВт*год BEE важить трохи менше 1200 кг і може заряджатися від 0 до 100% за п’ять годин за допомогою зарядного пристрою потужністю 7 кВт.

Модернізований електромобіль буде пропонуватися у двох конфігураціях кузова – родстер BEE та купе BEE GT.

“Ми чинили опір примітивним модернізаціям авто з ДВЗ у електромобілі, незважаючи на попит, доки не змогли створити машину, яка б забезпечувала драйв і дух Frontline. Наш новий продукт на базі MG привабливий і приносить задоволення від керування без компромісів, але в той же час відповідає сучасним трендам”, – сказав Тім Фенна, засновник та головний інженер Frontline Cars.

Компания Frontline офіційно представить BEE та у рамках Bicester Heritage Sunday Scramble у Британії 8 жовтня 2023 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль MG Marvel з запасом ходу понад 400 км вже доступний в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

630 км без підзарядки: сонячний позашляховик Stella Terra успішно завершив випробування

Volkswagen згортає виробництво електромобілів у Дрездені: у чому причина