in

Для ринків Європи: електричний пікап Isuzu D-Max запустили в серію

Тепер електричні пікапи є не лише у США та Китаї. До модної тенденції приєдналася японська компанія Isuzu. Перший прототип електричного пікапа Isuzu D-Max EV показали ще у березні минулого року, а зараз оголосили про старт виробництва таких машин на своєму заводі в Таїланді, де вже багато років випускаються пікапи та позашляховики.

Зовні серійний електричний D-Max майже не відрізняється від дизельного пікапа. Доданий синій декор і нові шильдики, але навіть грати радіатора залишилися стандартними. А найочевиднішою ознакою електричної версії став встановлений занадто низький захист моторного відсіку. Пікап оснащений двома електромоторами, які розташовані на осях, при цьому попереду збережено незалежну пружинну підвіску, а ззаду – міст на ресорах.

Передній двигун видає 68 к.с. і 108 Нм, задній – 122 к.с. і 217 Нм, а в сумі – 190 к.с. та 325 Нм. Причому заявлено, що пікап має постійний повний привід, тобто обидва двигуни включаються в роботу одночасно. Літій-іонна тягова батарея ємністю 66,9 кВт*год встановлена ​​на рамі в межах колісної бази. Паспортний запас ходу у комбінованому циклі WLTP – лише 263 км, але у міському режимі з частими гальмуваннями обіцяно 361 км. Передбачена зарядка змінним (11 кВт) та постійним (50 кВт) струмом.

Споряджена маса електричного пікапа – 2350 кг, а паспортна вантажопідйомність – 1010 кг плюс можливе буксирування причепа масою до 3,5 тони. При цьому максимальна швидкість “перевищує 130 км/год”. Зате D-Max EV може долати брід глибиною до 600 мм, всі силові блоки та електроніка розташовані під капотом.

Першочерговим ринком для електричного пікапа стане Європа – там машини виробництва Таїланду повинні з’явитися в третьому кварталі поточного року, при цьому ставка зроблена на багаті версії з розширеним оснащенням.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota перевела пікап Hilux на водень.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Повинні пахнути бензином: президент Toyota критично висловився про електричні спорткари

Toyota прискорює розробку серійного автопілота спільно з Waymo