Наступного року Hyundai випробує електромобілі Ioniq 5 N у кільцевих перегонах. Гоночний автомобіль під назвою eN1 Cup отримав ряд модернізацій, орієнтованих на продуктивність, щоб покращити баланс і аеродинаміку.
Головним із них є зменшення ваги порівняно з дорожнім Ioniq 5 N. Шанувальники гонок знають, наскільки ця зміна може вплинути на динаміку. Повні подробиці поки не розголошуються. Однак ми знаємо, що для зниження ваги встановили бокові та задні вікна з полікарбонату.
Електромобіль Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup нові гальмівні колодки та диски, ексклюзивний обвіс і заднє антикрило, а також гоночні шини розмірністю 280/680R18. Він також має регульовані компоненти підвіски, що дозволяє знизити клиренс на 10 см.
Зазначимо, що у компанії не повідомляють про збільшення потужності силової установки електромобіля. Якщо вона виявиться стандартною, то варто очікувати, що у розпорядженні пілотів буде 641 кінська сила в режимі N Grin Boost.
Двигуни підключені до імітованої восьмиступінчастої коробки передач DCT з N e-shift для відчуття водіння, схожого на авто з ДВЗ. Крім того, кожна команда отримає посилені звуки за допомогою функції N Active Sound+. Це створює звук, схожий на двигун внутрішнього згоряння.
Для безпеки гоночний автомобіль має каркас безпеки та шеститочкові ремені, схвалені FIA, і роз’єднувачі високої напруги на випадок, якщо акумулятори стануть занадто гарячими. Він також оснащений пневматичним домкратом для полегшення обслуговування.
Повідомляється, що розробка Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup буде завершена до лютого 2024 року, тоді як серія змагань почнеться в травні 2024 року, якщо все піде за планом.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai побудує у Саудівській Аравії завод з виробницта електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: