in

Чим здивував електромобіль Taycan 4S: Porsche показали третю модель з лінійки

Компанія Porsche привезла на Лос-Анджелеський автосалон свою третю модель з лінійки Taycan – 4S.

До цього модельний ряд Taycan складався лише з Taycan Turbo й Taycan Turbo S.

Taycan 4S доступний з акумуляторними батареями двох місткостей: батарея Performance генерує до 390 кВт (530 к.с.), у той час як Performance Plus видає потужність до 420 кВт (571 к.с.).

«Торік ми презентували нове покоління 911 в Лос-Анджелесі, – зазначив Олівер Блюм, голова виконавчого комітету Porsche AG. – Слідом за ним іде Taycan – наш перший електричний спортивний автомобіль. Каліфорнія протягом десятиліть була другим домом для Porsche. Тут знаходиться найбільша фан-база моделі 911. З Taycan ми приєднуємо наше інноваційне майбутнє до непереможного минулого і продовжує історію легендарного успіху».

Porsche Taycan 4S: третя версія електричного спортивного автомобіля

Слідуючи за Taycan Turbo S і Taycan Turbo, Taycan 4S став новою точкою відліку модельного ряду електрокарів. Однорівнева акумуляторна батарея Performance із загальною ємністю 79.2 кВт встановлена стандартно, у той час як дворівнева батарея Performance Plus (загальна ємність 93.4 кВт), знайома в моделях Taycan Turbo S і Taycan Turbo, доступна опціональна.

Відповідно, відрізняється діапазон вихідної потужності: з батареєю Performance автомобіль Taycan 4S генерує до 390 кВт (530 к.с.) максимальної вихідної потужності. Обладнаний батареєю Performance Plus, він видає до 420 кВт (571 к.с.). В обох варіантах Taycan 4S розганяється до 100 км/год за 4,0 секунди. Максимальна швидкість також складає 250 км/год в обох випадках. Запас ходу з батареєю Performance складає до 407 км і до 463 км із батареєю Performance Plus (відповідно до стандартів WLTP). Пікова зарядна здатність складає 225 кВт (батарея Performance) або 270 кВт (батарея Performance Plus).

Синхронний електродвигун із постійною напругою на задній осі має активну довжину 130 міліметрів, тобто є на 80 міліметрів коротшим, ніж на Taycan Turbo S і Taycan Turbo. З двома синхронними електродвигунами на передній та задній осях, та із двошвидкісною трансмісією на задній осі, архітектура має такі ж основні технічні характеристики, як в інших моделях цього ряду. Те ж саме стосується системи управління зарядженням та зразкової аеродинаміки. Із коефіцієнтом аеродинамічного опору від 0.22, ви отримуєте електромобіль, що прорізає простір та час, споживає менше електричного заряду та демонструє вражаюче прискорення.

Своїм стильним, пуристичним дизайном Taycan оголошує початок нової ери, однак й має ту ж ДНК, за якою впізнається Porsche. Спереду він виглядає особливо широким і пласким із чітко окресленими крилами. Силует сформовано спортивною лінією даху, що плавно знижується назад. Бездоганний кузов, витончені задні стійки й виразні окати крил, разом утворюють гостро впізнавану задню частину кузова, типову для автомобілів бренду. Також присутні такі інноваційні елементи, як логотип Porsche інтегрований у задній світловій панелі.

Дизайн інтер’єру так само сигналізує про початок нової ери: вигнута панель приладів виступає високо над торпедою, центральний 10,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи та опціональний дисплей на місці пасажира поєднані таким чином, щоб утворювати єдину лінію панелі чорного кольору.

Porsche використовує центрально-мережеву систему контролю для шасі Taycan. А Porsche 4D Chassis Control аналізує й синхронізує всі системи шасі в режимі реального часу. Стандартно Taycan 4S має адаптивну пневматичну підвіску з трикамерною технологією, включаючи електронну систему керування жорсткістю підвіски PASM (Porsche Active Suspension Management). Стандартно Taycan 4S має пофарбовані в червоний колір шестипоршневі фіксовані гальмівні супорти на передній осі з внутрішньо вентильованими чавунними гальмівними дисками. На задній осі використовуються чотирипоршневі гальма. Діаметр гальмівних дисків складає 360 мм на передній осі та 358 мм на задній.

Porsche Macan Turbo на 440 к.с.: сильніший, швидший, динамічніший

Окрім Taycan, Porsche також обрав автосалон в Лос-Анджелесі як місце для прем’єри нового Macan Turbo в США. З потужністю 324 кВт (440 к.с.), цей кросовер для міста претендує на флагманський статус серед компактних спортивних позашляховиків Рorsche. 

Новий Macan Turbo – нова потужність компактного позашляховика від Porsche. Новий 2.9-літровий, шестициліндровий двотурбінний двигун цієї інтенсивно оновленої флагманської моделі пропонує 324 кВт (440 к.с.), має на 10% більше потужності, ніж його попередник з меншим на 20% літражем.

З опціональним пакетом Sport Chronо автомобіль розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди – на три десяті секунди швидше, ніж раніше. Максимальна швидкість складає 270 км/год, тобто на 4 км/год більше. Особливістю оновлених шасі є стандартно встановлена високопотужна гальмівна система Porsche Surface Coated Brake (PSCB). Завдяки тонкому вольфрам-карбідному покриттю, вона утворює на 90% менше гальмівного пилу в порівнянні з традиційними гальмами.

Зовні Macan Turbo виділяється стильними рисами оновленого покоління моделей. Цей топовий автомобіль лінійки виокремлює себе унікальними акцентами, зокрема характерною для моделей Turbo передньою частиною та фіксованим спойлером даху з двокрилим дизайном.

Як водії, так і пасажири отримують однакові переваги від продуманого інтер’єру Macan, оснащеного 18-позиційними адаптивними спортивними сидіннями та аудіо системою BOSE®.

Porsche 99X Electric: Перші перегони на Formula Е одночасно з автосалоном в Лос-Анджелесі

Одночасно з дебютом Porsche на Formula E 22-23 листопада 2019 року, у Саудівській Аравії, на Лос-Анджелеському автосалоні представлено перший повністю електричний гоночний автомобіль бренду – Porsche 99X Electric.

В Porsche після більш ніж 30 років вирішили повернутися до гоночних змагань. З Porsche 99X Electric компанія заявляє про присутність на чемпіонаті 2019/2020 ABB FIA Formula E. Пов’язана з цим реорганізація розвитку мотоспорту ґрунтується на стратегічному плані Porsche Strategy 2025, що передбачає участь як пуристичних спортивних автомобілів класу GT, так і повністю електричних спорткарів у перегонах. Присутність, а насправді успіх, у мотоспорті з автомобілями на електричних двигунах є важливою частиною стратегії компанії під назвою «Mission E».

Porsche 99X Electric також слугуватиме платформою для розвитку майбутніх електричних серійних автомобілів. Серцевиною цього електричного гоночного боліда є трансмісія Porsche E-Performance Powertrain, розробка якої відігравала ключову роль із самого початку. Вимоги Formula E передбачають стандартні шасі та батарею, в той час як технологія двигуна розробляється виробником.

У середині жовтня команда Formula Е під назвою TAG Heuer Porsche закінчила триденний інтенсивний тест-драйв на трасі імені Рікардо Тормо поблизу Валенсії. Це був перший виїзд разом з іншими командами шостого сезону Чемпіонату ABB FIA Formula Е 2019/2020 і він подарував цінний досвід для членів команди та двох постійних пілотів, Ніла Яні та Андре Лоттерера.

Перші дві гонки для команди TAG Heuer Porsche на етапі Diriyah E-Prix пройшли 22 та 23 листопада 2019 року на околицях Ер-Ріяда, столиці Саудівської Аравії та подарували команді TAG Heuer Porsche третє місце у загальному заліку. 

Як раніше повідомляв Autogeek, інженери Porsche розробили систему управління крутним моментом для чотирьохмоторної трансмісії електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Високий попит на Tesla Cybertruck змусив Ілона Маска змінити дату випуску електропікапа

Електропікап Ford F-150 має стати ефективнішим за Tesla Cybertruck: в компанії придумали, як саме