in ,

Бренд Opel повертається в ТОП-20 автомобільних брендів в Україні

Уже довгі роки Бренд Opel гармонійно існує на українському ринку, і за цей час автомобілі німецької марки дуже надійно ввійшли в повсякденне життя автолюбителів і до цього дня намотують тисячі кілометрів дорогами нашої країни. І ось зараз Бренд отримав нове дихання в складі концерну Stellantis, що і призвело до знакової події – Бренд Opel повертається в ТОП-20 автомобільних Брендів України. 

Автомобільний ринок стрімко розвивається і показує стабільне зростання продажів як легкових автомобілів, так і комерційної техніки. Так за результатами серпня 2021 року на ринку України було продано 9538 нових автомобілів: + 25,65% відносно серпня місяця 2020 року. У свою чергу, Бренд Opel показав досить високі результати – з 144 проданими автомобілями, йому вдалося зайняти 1,51% ринку і впевнено повернутися в ТОП-20 ринку по продажам. Причому Opel однаково успішний в різних сегментах ринку: легкові та комерційні автомобілі.

Так, в сегменті легкових автомобілів за серпень 2021 року в Україні реалізовано 101 автомобіль Opel, що дозволило зайняти знакове 20 місце в загальному рейтингу продажів. Усе завдяки тому, що Бренд Opel володіє відразу декількома «локомотивами продажів» серед легкових моделей. У першу чергу варто відзначити продажі флагманського кросовера Opel Grandland X – 35 проданих автомобілів, це дозволило зайняти 1,29% частки свого класу і показати вражаючий ріст + 337,50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. 

Ще одним проривом цього року і сезону став заряджений кросовер Opel Mokka. Яскравий і технологічний кросовер вже завойовує серця українців і впевнено нарощує свої позиції. Продажі цієї новинки стартували зовсім недавно, але вже зараз можна пророкувати успіх. За такий короткий час близько 70 осіб стали щасливими володарями Opel Mokka. І це тільки початок, адже до кінця року Бренд Opel очікує значне збільшення продажів.

Також, важливою складовою успіху Opel стали продажі комерційних автомобілів. За 2021 рік Бренд Opel збільшив свою частку в сегменті LCV в 6 разів! Вражаючий результат дозволив зайняти майже 4% частки ринку комерційних автомобілів. Бестселером Opel в сегменті LCV є модель Combo: цьому автомобілю віддали перевагу 25 покупців, що виводить його в ТОП-5 свого сегменту. Успіх в сегменті LCV обумовлений також активною співпрацею з корпоративними клієнтами, які все частіше обирають автомобілі Opel для оновлення свого автопарку.

Даних результатів на ринку України вдалося досягти не лише завдяки добре сформованій модельній лінійці, а й грамотній роботі Бренду в країні, на що вказує розвиток дилерської мережі і супутніх послуг. Opel завжди залишається з вами на зв’язку і дає можливість ознайомитися зі списком доступних зараз автомобілів, не відходячи від комп’ютера. А для вже існуючих власників автомобілів Бренду пропонується попередній запис на сервіс в режимі «онлайн», що дозволяє скоротити процес узгодження дати і часу проведення ТО в телефонному режимі. Саме все це формує довіру до Бренду і дозволяє наростити та укріпити свої позиції на ринку.

Можна стверджувати, що Opel вже впевнено входить в ТОП-20 автомобільного ринку і не збирається зменшувати оберти. Широкий вибір моделей в різних класах і в різних цінових сегментах, які користуються популярністю в Україні, дозволить і далі досягати нових вершин і стати по-справжньому «народним» Брендом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Статистика: Tesla – друга за популярністю марка електромобілів в Україні

Так виглядає майбутнє: представлено концепт гоночного електромобіля Cupra UrbanRebel