Дата ринкової прем’єри «батарейної запальнички» не називається.
Спортивний підрозділ BMW розпочав розробку електричної М-моделі. Як повідомили у компанії, наразі фахівці BMW M працюють над технологією приводу та шасі для майбутньої «батарейної запальнички». В якості мула баварські інженери використовують модифіковане купе BMW i4 M50. Поки що компанія показала лише одне фото електричного прототипа, покритого камуфляжною плівкою.
Відомо, що безіменний електротомобіль оснащений новою версією системи повного приводу BMW M xDrive, в якій використовуються чотири електродвигуни, по одному на колесо. У BMW M заявили, що ця система «відкриває нові можливості для безступінчастого, надзвичайно точного і в той же час дуже швидкого розподілу крутного моменту».
Чотири двигуни прототипа підключені до центрального блоку управління, який, використовуючи датчики, що відстежують положення педалі акселератора, кут повороту рульового колеса, поздовжнє та поперечне прискорення та швидкість обертання коліс, може розрахувати «ідеальну передачу потужності». Потім ці сигнали передаються багатодисковою муфтою та диференціалами на двигуни.
Як кажуть у компанії, до встановлення на прототип система була протестована у віртуальній реальності та на випробувальних стендах. Також автомобіль оснащений низкою технологій, які дозволяють аналізувати продуктивність роботи системи у будь-якій ситуації водіння.
Від стандартного BMW i4 M50 прототип також відрізняється новими радіаторами та широкими колісними арками, які дозволяють використовувати нову конструкцію передньої та задньої осі. Для забезпечення більшої жорсткості на кручення у передній частині кузова використані стійки, як у спортивних BMW M3 та M4 з двигуном внутрішнього згоряння.
У BMW кажуть, що ранні випробування прототипу показали, що він здатний розвивати значно більш високі швидкості проходження поворотів. Також системі допомогає рекуперація енергії при гальмуванні «аж до меж динаміки руху».
Як раніше повідомляв Autogeek, наступна BMW M3 буде електричною.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: