in

Повнопривідний електрокросовер Smart #1 Brabus матиме 428 сил та 560 км запасу ходу: всі деталі

У Китаї спортивний електромобіль від Brabus з’явиться у вересні 2022 року.

Марка Smart представила свою першу повнопривідну модель – спортивну версію кросовера Smart #1, який дебютував у квітні цього року. Новинка розроблена фахівцями німецького ательє Brabus, що співпрацює зі Smart з 2002 року.

Зовнішньо спортивний Smart #1 відрізняється більш агресивним дизайном з перемальованими бамперами, додатковими прорізами між фарами, іншими накладками на дверях та великим спойлером на кормі. Доповнюють образ контрастні червоні вставки на кузові та оригінальні 19,0-дюймові колісні диски.

У салоні з відмінностей – спортивні сидіння з оздобленням з мікрофібри та червоними ременями безпеки, підсвічений логотип Brabus на рульовому колесі та металеві накладки на педалі.

Але головна відмінність Smart #1 Brabus – двомоторна силова установка. На допомогу стандартному 272-сильному мотору, який приводить задню вісь, передбачений передній двигун потужністю 156 к.с. Сукупна віддача силової установки – 428 к.с. В результаті споряджена маса кросовера збільшилася до 1900 кг, приблизно на 100 кг більше базової моделі.

Інформації про тягову батарею Smart #1 Brabus немає. У звичайного Smart #1 її ємність складає 66 кВтгод, що дозволяє проїжджати 560 км у китайському вимірювальному циклі CLTC.

У найагресивнішому режимі під назвою «Brabus» повнопривідний електрокросовер зможе розігнатися від 0 до 100 км/год за 3,7 секунди. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на позначці 180 км/год.

Першим ринком новинки стане Китай, де продажі стартують уже у вересні. Згодом Smart #1 Brabus з’явиться й на інших ринках. Ціни поки що не оголошені.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Acura Precision EV зʼявився на короткому промо відео.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

BMW вивела на тести заряджену M-модель із чотирма електромоторами

Які електромобілі купували українці в першій половині 2022 року: ТОП-10 в усіх сегментах