in

Стало відомо, з якими зарядними портами їздять електромобілі в Україні: аналітика і статистика

Наразі український парк електомобілів нараховує понад 50 000 одиниць. Оскільки це автомобілі різних років виробництва з усіх країн світу, то й оснащені вони зарядними портами різних типів.

В залежності від ринку та року виробництва, одна й та сама модель може бути оснащена трьома комплектами зарядних портів дев’яти комбінацій: чотирьох повільної зарядки (AC) та п’яти швидкісної (DC).

Наприклад, електромобілі Tesla можуть мати як порт для поповнення батареї від Tesla Supercharger, так і європейського чи китайського стандарту. Але більшість «українських» електромобілів використовують застарілі стандарти Type 1 (J1772) в AC та CHAdeMO в DC.

Що стосується регіонів, то у західній частині країни більш поширений європейський стандарт, у східних – американський. Останнім часом українці почали частіше купувати електромобілі з Китаю, які використовують зарядні порти стандарту GB/T.

В Одеській області вони вже наздогнали автомобілі з європейськими CCS2. І це не зважаючи на те, що у регіоні працює лише одна швидкісна зарядна станція для китайських електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Китаї стартують продажі електрокросовера Zeekr X.

За матеріалами: Марина Китіна

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Фотошпигуни показали новий електромобіль BYD Chaser 07 зсередини

536 “коней” та 1400 км пробігу: представлений новий електричний кросовер Lynk&Co 08