Від гібридних автомобілів з функцією підзарядки варто відмовитися, адже вони можуть завдавати довкіллю більше шкоди, ніж автомобілі з ДВЗ.
Такого висновку дійшли фахівці Європейської екологічної організації Transport & Environment.
Вони провели дослідження й визначили, що такі гібриди мають низький рівень шкідливих викидів лише в лабораторних умовах, а от на дорогах ситуація може бути прямо протилежною.
Варто зазначити, що вимірювання рівня витрати палива та шкідливих викидів у гібридів з функцією підзарядки проводять при зарядженій батареї. При цьому двигуни внутрішнього згоряння в них вимикають лише в другій половині тесту. Саме тому вони показують таку низьку витрату палива та рівень викидів.
Для проведення дослідження взяли гібриди BMW X5, Volvo XC60 та Mitsubishi Outlander. Й виявилося, що при повному заряді батареї рівень шкідливих викидів у них перевищив заявлені показники на 28-89%.
Більше того, якщо не зарядити акумулятор, то викиди шкідливих речовин перевищать вказані автовиробником в 3-8 разів. Однак й це не найгірше. Найбільш шкідливим у гібридах є режим примусової зарядки акумуляторів від двигуна внутрішнього згоряння. Водії досить часто користуються цим режимом при під’їзді до зон в містах, де дозволено рухатися виключно в режимі електротяги. Однак при такому методі зарядки акумулятора викиди шкідливих речовин можуть перевищувати заявлені в 12 разів.
Нагадаємо, відповідно до чинних норм, вже цього року середній рівень витрати палива у легкових автомобілів для кожного автоконцерну не повинен перевищувати 4,1 літрів бензину на 100 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі та гібриди виявилися дешевшими в експлуатації, ніж звичайні авто.
За матеріалами: insideevs.ru
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: