in

Бездротові зарядки в BMW виводять з ладу нові iPhone 15: що ламається

Протягом останнього тижня кілька користувачів США та Європи повідомляли, що після зарядки своїх нових телефонів за допомогою бездротових зарядних панелей у BMW вони більше не могли використовувати функцію Apple Pay, свої цифрові ключі від автомобіля чи будь-що, що покладається на чіп NFC.

Судячи з проведеного експерименту, для нагрівання до критичної температури новому смартфону треба щонайменше 10 хвилин. Багато хто стверджує, що після цього короткого періоду телефон переходить в режим відновлення саме через перегрів. Після зарядки у телефоні все працює, крім функцій, які використовують чіп NFC, при цьому користувачі отримують повідомлення про помилку “не вдалося налаштувати Apple Pay”.

Багато користувачів повідомили, що роками “по повітрю” заряджали старі iPhone в одних і тих самих автомобілях без жодних проблем. Крім того, жоден інший телефон не має такої ж проблеми, що змушує нас вважати, що це проблема з боку Apple. Однак є важливі речі, на які слід звернути увагу власникам BMW.

Цікаво, що ряд користувачів повідомив, що у них взагалі не було проблем із бездротовим заряджанням iPhone 15 Pro в BMW X1, або X3. Крім того, один користувач, який їздить на Toyota Supra 2023 року, повідомив про те саме пошкодження свого 15 Pro після використання бездротового зарядного пристрою, який цілком може бути від BMW, оскільки автомобіль є спільним продуктом двох компаній.

Apple повідомили про проблему, але наразі користувачі iPhone 15 не мають жодних повідомлень про відклик, чи гарантійні випадки. Найкраще, що можна зробити прямо зараз, це відмовитися від бездротової зарядки нових смартфонів, доки Apple не зможе вирішити проблему та не повідомить про знайдене рішення.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, iPhone зможе пояснити значення піктограми на панелі приладів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Rivian з кожним проданим електромобілем втрачає 33 000 доларів: у чому справа

Лише $9000: двоповерховий електричний автобус продають дешевше електромобіля