in

Автопарк електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro в Гамбурзі досяг першої сотні

Автопарк електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro в Гамбурзі досяг першої сотні

Гамбург отримав 100-й за рахунком електробус Mercedes-Benz eCitaro. До 2030 року автобусний парк міста в Німеччині буде повністю «зеленим».

Компанія Hamburger Hochbahn AG, найбільший оператор громадського транспорту в Гамбурзі, планує до 2030 року перевести свій автопарк до категорії «зелених». Наразі перевізник обслуговує 116 маршрутів та понад 1300 зупинок, на яких працює близько 1100 автобусів. Протягом року вони перевозять близько 214 мільйона пасажирів.

З 2020 року компанія закуповує лише німецькі автобуси з нульовим рівнем викидів. Перший Mercedes-Benz eCitaro поповнив автопарк Hochbahn наприкінці 2018 року, а на початку цього тижня в Мангеймі був переданий сотий екземпляр.

«Ювілейний» eCitaro являється частиною угоди на постачання до 530 міських автобусів у період з 2021 по 2025 рік. Ще 10 із них доставлять найближчим часом. Таким чином, парк Hamburger Hochbahn AG складатиметься з 83 одинарних та 27 зчленованих автобусів.

Автопарк електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro в Гамбурзі досяг першої сотні

Наступну партію з 68 одинарних та 5 зчленованих автобусів доставлять до кінця цього та протягом 2023 року. Серед них перші моделі з більш потужними батареями NMC3 наступного покоління, задними забезпечити більший запас ходу.

Daimler Buses та Hochbahn тісно співпрацюють протягом десятиліть й разом просувають інноваційні технології. Компанія бере участь у розвитку eCitaro, експлуатуючи всі покоління акумуляторів, від NMC1 до NMC3, а також твердотільні батареї.

Автопарк електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro в Гамбурзі досяг першої сотні

Зчленовані автобуси eCitaro для Гамбурга обладнані чотирма пасажирськими дверима. У салоні два подвійні монітори інформаційно-розважальної системи та численні подвійні USB-роз’єми. Для інвалідних колясок та дитячих колясок передбачено три спеціальні майданчики.

Сидіння обтягнуті тканиною, підлога – дерев’яна. Система кондиціювання повітря обладнана спеціальними фільтрами, які знижують ризик зараження пасажирів.

Кабіна водія повністю засклена. Сидіння обладнане підігрівом та кондиціонером. Відеокамери над третіми та четвертими дверима дозволяють водієві бачити, що відбувається біля задніх дверей на зупинках. Для сповіщення пішоходів про наближення автобус обладнано акустичною системою оповіщення транспортних засобів (AVAS).

Як раніше повідомляв Autogeek, у Гдині вийшов на рейс перший водневий автобус NeoBus польського виробництва.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Автопарк електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro в Гамбурзі досяг першої сотні
Китайський електромобіль Neta S із автопілотом оцінили у $30 000

Китайський електромобіль Neta S із автопілотом оцінили у $30 000

Екологічне поховання: в Британії побудували електричний катафалк на базі Nissan Leaf

Екологічне поховання: в Британії побудували електричний катафалк на базі Nissan Leaf