in ,

Арктичний електромобіль Polestar Arctic Circle випробували на льоду: фото засніжених тестів

Прототип Polestar 2 Arctic Circle успішно пройшов випробування зимовими трасами, але в серію він не піде.

Мета проєкту Polestar 2 Arctic Circle – підготовка до зимових ралі базового електричного ліфтбека Polestar 2. Основою для арктичного автомобіля стала серійна двомоторна версія Long Range.

Від базової моделі прототип відрізняється збільшеними на 30 мм дорожнім просвітом та ралійними дисками OZ Racing, «взутими» у виготовлені на замовлення 19-дюймові шини розмірності 245/35 R19 з металічними шипами діаметром 4 мм (490 шт. на шину). Також застосовані м’якіші амортизатори Ohlins та чотирипоршневі гальма Brembo з опціонального пакету Performance.

Плюс до цього, прототип оснащено лаунч-контролем, який активується підкермовими пелюстками, додатковими світлодіодними фарами, масивними буксирувальними вухами спереду та ззаду, захисною карбоновою пластиною в передньому бампері. У салоні – спортивні передні крісла Recaro та пара розпірок між передніми та задніми стійками. У багажнику – лопата з карбоновим держаком, на випадок, якщо все ж таки щось піде не так.

Віддача силової установки арктичного Polestar 2 складає тіж 475 к.с. та 680 Нм крутного моменту, що й у стандартного Polestar 2 Long Range Dual Motor. Батарея також не змінилася – 78 кВт·год.

Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar в 2023 році випустить ще один електрокросовер.

За матеріалами: Polestar

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Найпотужніший серійний автомобіль: в Україні почали продавати гібридний Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé

Новий флагман: що потрібно знати про перший електромобіль Bentley з цінником в 300 000 доларів