in

Американські інженери розробили інноваційний метод переробки акумуляторів електромобілів: як він працює

Виробник акумуляторів 24M Technologies з Массачусетського технологічного інституту представив новий процес переробки батарей для електромобілів і їх зберігання.

Компанія 24M Technologies, що базується в Кембриджі, штат Массачусетс, комерційним партнером якої є Volkswagen, спростила виробництво літій-іонних акумуляторів за допомогою нової конструкції, яка вимагає менше матеріалів і етапів для виготовлення кожної клітини.

У компанії кажуть, що конструкція, яку інженери називають “SemiSolid” за використання “липких” електродів, знижує виробничі витрати до 40%. Цей підхід також покращує щільність енергії, безпеку та можливість переробки батарей.

Сьогодні компанія оприлюднила процес переробки акумуляторів Liforever, який потенційно може змінити технологію акумуляторів для електромобілів і систем зберігання енергії.

“Краща переробка акумуляторів є важливою для сталого енергетичного майбутнього, але використання сполучних речовин у традиційному виробництві елементів робить пряму переробку непрактичною”, – сказав генеральний директор 24M Technologies Наокі Ота.

За його словами, Liforever вирішує ці проблеми, дозволяючи повторно використовувати майже кожну частину елемента батареї, не вимагаючи дорогих, неефективних і екологічно складних процесів, які використовуються під час традиційної переробки елементів батарей сьогодні.

Традиційні методи переробки літій-іонних батарей включають процеси, які не тільки дорогі, але й токсичні, в результаті чого утворюються електронні відходи, відомі як чорна маса. Це шкодить структурі основних матеріалів акумулятора та робить переробку менш економічно життєздатною. Сьогодні після переробки зазвичай лише дорожчі метали зберігаються для повторного використання.

24M стверджує, що Liforever зберігає активні матеріали батареї в їхній первісній формі, повністю обходячи утворення чорної маси. Ця інновація дозволяє переробляти всі активні матеріали, включно з анодом і катодом. Після відновлення матеріалів їх очищають і, якщо необхідно, повторно обробляють літієм, щоб повернути їх початкові рівні продуктивності. Компанія каже, що методологія переробки Liforever розроблена таким чином, щоб бути сумісною з поточними та майбутніми правилами переробки.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий завод CATL дозволить суттєво прискорити виробництво акумуляторів для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Найшвидший в історії: новий потужний електромобіль Porsche Taycan показали на офіційному фото

Електрична Porsche Panamera принципово відрізнятиметься від Taycan: стали відомі подробиці