Південнокорейська преміальна марка Genesis, яка належить Hyundai Motor, зупинила розробку системи бездротової зарядки для електромобілів, з якою експериментувала з початку десятиліття. В якості «піддослідного» використовували кросовер GV60, який заряджався в окремих сервісних центрах Сеула, де були встановлені стаціонарні пункти бездротової зарядки.
Як з’ясувалося в ході експерименту, при використанні бездротової зарядки запас ходу електромобіля приблизно на 30 км менший, ніж при звичайному кабельному підключенні. Крім того, потужність бездротових зарядок не перевищує 11 кВт, тоді як кабелем електромобілі бренду можуть заряджатися потужностями до 350 кВт. А це зовсім різні швидкості поповнення батареї. Так, від терміналу на 350 кВт час зарядки блоку від 10 до 80% ємності менше 20 хвилин.
Проаналізувавши ці дані, фахівці Genesis дійшли висновку, що бездротова технологія недостатньо ефективна для електромобілів бренду. Хоча інші виробники вважають інакше. Серед них ізраїльський стартап Electron, Volvo та Tesla. Так остання планує додати таку можливість до списку опцій.
Як раніше повідомляв Autogeek, зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося.
За матеріалами: Bloter
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: