in

Початкового плану вдалося досягти лише на 66%: зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося

Початкового плану вдалося досягти лише на 66%: зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося

Будівництво запланованих 400 зарядних станцій завершилося у січні 2022 року, із запізненням на рік.

Спочатку досягти цієї мети планувалося до кінця 2020 року, але, як виявилося, розбудова зарядної мережі навіть за належного фінансування справа непроста. Нагадаємо, що Ionity – це спільний проект BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group з Porsche AG та Hyundai Motor Grouр. У листопаді 2021 року компанія оголосила про 700 млн євро інвестицій, від нових акціонерів, серед яких перша не-OEM-платформа BlackRock Global Renewable Power.

Також меншою виявилася і кількість встановлених терміналів. Як зазначеного на офіційному сайті Ionity, на даний момент зарядна мережа компанії налічує 1586 пристроїв на 401 об’єкті, тобто в середньому по чотири пристрої на станцію. Ще 37 станцій перебувають у стадії будівництва.

Початкового плану вдалося досягти лише на 66%: зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося

Таким чином, на початок 2022 року Ionity вдалося досягти початкового плану розвитку мережі всього на 66%. Відповідно до нього, кількість терміналів на цей час мал б становити 2400 одиниць, в середньому по шість на станцію. Але навіть з таким відставанням Ionity залишається найбільшою зарядною мережею в Європі та пропонує зарядні пристрої потужністю до 350 кВт (800 В) із роз’ємами типу CCS Combo 2.

Як повідомляється, до 2025 року компанія планує розширити мережу до більш ніж 1000 зарядних станцій близько 7000 терміналів (від 6 до 12 на кожну). Також додаткові точки встановлять на вже існуючих об’єктах вздовж автотрас із інтенсивним рухом.

Початкового плану вдалося досягти лише на 66%: зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося

Як раніше повідомляв Autogeek, мережа швидких зарядних станцій IONITY прискорює розширення.

За матеріалами: InsideEvs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Початкового плану вдалося досягти лише на 66%: зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося
265 к.с. та запас ходу 535 км: нове крос-купе Skoda Enyaq Coupe iV розсекретили до прем'єри

265 к.с. та запас ходу 535 км: нове крос-купе Skoda Enyaq Coupe iV розсекретили до прем’єри

Абсолютний комфорт у більш солідній формі: CITROEN презентує оновлений флагман лінійки кросоверів C5 Aircross

Абсолютний комфорт у більш солідній формі: CITROEN презентує оновлений флагман лінійки кросоверів C5 Aircross