Нове кермо Tesla Yoke з’явилося в салонах оновлених Model S та Model X в 2021 році й спочатку було стандартним. Але його поява викликала «ергономічний шок» у більшості потенційних клієнтів. Багато хто скаржився на непрактичність штурвалу, особливо на низьких швидкостях.
Повернути на місце звичайне кругле кермо в Tesla зважилися лише у січні 2023 року. При цьому штурвал перейшов до категорії опцій, причому безкоштовних. У березні компанія провела коротку кампанію з модернізації, в ході якої власники Model S та Model X, бажаючі замінити Yoke звичне кермо, могли це зробити, звернувшись до сервісного центру компанії. І хоча саме кермо було безкоштовним, робота коштувала 700 доларів. А за місяць штурвал став опцією за 250 доларів. Зараз він коштує вчетверо дорожче.
Відомо, що Tesla працює над новою версією рульового колеса, яке з’єднає в собі елементи штурвалу та звичайного керма. Окрім форми віно відрізнятися покращеними матеріалами.
Як раніше повідомляв Autogeek, конкуренція змусила Tesla знизити вартість автопілота на $3000.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: