BMW iX1 eDrive20 оснащений електродвигуном максимальною потужністю 204 к.с. та високовольтною батареєю ємністю 64,7 кВт•год. Максимальний крутний момент – 247 Нм. Привід – передній. З місця до 100 км/год кросовер прискорюється за 8,6 секунди. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на 170 км/год.
За попередніми даними, без підзарядки кросовер проїжджатиме від 430 до 475 км за циклом WLTP. У стандартній комплектації батарея новинки підтримує зарядку змінним струмом потужністю до 11 кВт. Це дозволяє поповнювати заряд від 0 до 100% ємності за 6,5 годин. Опційно доступний трифазний зарядний пристрій змінного струму на 22 кВт скорочує час поповнення батареї до 3 годин 45 хвилин. Також батарея підзаряджається постіним струмом потужністю до 130 кВт.
У стандартному оснащенні моделі заявлено навігаційну систему BMW Maps, двозонний клімат-контроль та цілу низку сучасних систем допомоги водію та інноваційних цифрових послуг. Також новинці дісталися новий BMW iDrive з QuickSelect і нова операційна система BMW 9.
Серійне виробництво BMW iX1 eDrive20 розпочнеться цієї осені. У продажу новий баварський електрокросовер з’явиться у листопаді. Мінімальний цінник новинки – €47 900.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW побудує новий завод з виробництва акумуляторів для електромобілів за $108 мільйонів.
За матеріалами: BMW