Виконавчий директор Rolls-Royce Торстен Мюллер-Отвос заявив, що під час спілкування члени Whispers, приватного клубу люксового бренду, укладають ділові угоди, які можуть навіть змінити економіку. Саме тому компанія вирішила інтегрувати у додаток спеціальний месенджер, до я кого матимуть доступ лише власники Rolls-Royce.
Під час зборів власників Rolls-Royce в Австрії Мюллер-Отвос зазначив, що Whispers є найексклюзивнішим у світі додатком для автомобілів. На момент запуску у 2019 році Whispers був присвячений розкішному способу життя: підтримка консьєржів, покази ексклюзивних предметів розкоші, шопінг та заходи.
Але з часом додаток розвинувся і набрав обертів, особливо після останніх змін. За словами розробників нещодавно інтегрований у додаток месенджер використовується як для відпочинку, так і для ділових цілей.
Щоб мати доступ до Whispers, потенційний член закритого клубу повинен володіти автомобілем Rolls-Royce, випущеним після 2003 року. Але щоб мати необмежений доступ до усіх функцій додатку, необхідно володіти машиною не старше 2018 року.
У всьому світі налічується менше 20 000 членів Whispers. Для порівняння, у LinkedIn зареєстровано 930 мільйонів користувачів, у Facebook – 2,98 мільярда.
Мюллер-Отвос каже, що клієнти з надвисокими доходами знають та розуміють мислення один одного, а також проблеми та виклики, з якими вони стикаються. Розмови про заходи особистої безпеки та професійних консультантів є звичайним явищем, як і рекомендації між ними, наприклад, щодо ексклюзивних місць відпочинку. За словами Мюллер-Отвоса, завдяки Rolls-Royce та новому месенджеру його клієнти стають родиною.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, два люксових електромобіля Mercedes та Rolls Royce помітили на одній зарядній станції.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: