in

Із сажі та цементу: американські вчені створили дорожнє полотно для заряджання електромобілів

Група дослідників Массачусетського технологічного інституту, які працюють в Інституті біологічної інженерії Вісса, розробила бетон, який перетворює дороги на акумулятори для електромобілів. Матеріалом для нього являються цемент, вода та сажа. Разом вони перетворюють бетон на просту батарею, яку назівають надпровідником.

На думку дослідників, створеними ними бетон досить міцний, щоб витримати транспортний потік. Під час розробки їм довелося вирішувати завдання поганої провідності бетону. Деякі розробники намагалися виправити цей недолік, просочивши бетон такими високопровідними матеріалами, як графен та вуглецеві нанотрубки. Але вони дуже складні у виготовленні, а отже, дорогі.

Команда з Массачусетса шукала більш дешеві альтернативи й зупинилася на ідеї використання технічного вуглецю більш відомого як сажа. Змішуючись, цемент, вода та сажа створюють суперконденсатор природним чином.

По суті сажа утворює фрактал із величезною площею поверхні для утримання електричного заряду. У поєднанні з простим електролітом з калію та води виходить батарея. Наразі команда створила суперконденсатор розміром з кнопку для живлення світлодіодної лампи. Зі слів розробників, блок бетону, легованого нановуглецевою сажею, розміром приблизно з фундамент будинку, може зберігати стільки ж енергії, скільки домогосподарство використовує протягом дня.

Але найголовніше, що цей бетон можна використовувати для будівництва доріг з індукційними технологіями. Заряджатиметься така батарею від встановлених уздовж траси сонячних батарей та вітряків.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний суперкар Rimac Nevera обійшов у драг-заїзді болід Формули-1.

За матеріалами: Carscoops

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Huawei і Chery анонсували новий електромобіль Luxeed: перші подробиці

Зачекаємо два роки: електромобілі GM зможуть живити енергією будинки