Південнокорейська компанія Hankook продемонструвала на виставці CES своє нове творіння – безповітряну шину i-Flex.
Нова технологія буде доступна на концептуальних автомобілях Hyundai.
Нові шини на виставці Hankook встановила на чотири великі модулі Plug & Drive (PnD) на Hyundai L7, хоча розмір шини на ньому не збігається з розмірами для автомобілів – їх розробили у зменшеному 10-дюймовому форматі спеціально для таких застосувань.
Концепт непневматичної шини (NPT) діаметром 400 мм (15,7 дюйма) та шириною 105 мм (4,1 дюйма) був розроблений на основі біоміметичних досліджень та випробувань для максимального поглинання ударів та несучої здатності. Результатом стала конструкція багатошарових переплетених спиць, натхненна клітинною структурою живих організмів, яка забезпечує підтримку у трьох вимірах для більшої амортизації, тоді як шестикутні та чотирикутні клітинні структури різної жорсткості поєднуються для забезпечення стабільності при навантаженнях.
Протектор також враховує здатність L7 вільно перемикати напрямки, а С-подібний увігнутий профіль протектора розроблений для забезпечення максимального контакту поверхні з дорогою для підвищення безпеки.
В Hankook підкреслили, що всі проколи шин залишилися в минулому – новинка потребує мінімального обслуговування, адже тепер не потрібно контролювати тиск у шинах або накачувати їх, що ідеально для автономних транспортних засобів.
Про те, коли технологія з’явиться на ринку, в Hankook не розповідають, однак наголошують, що компанія «продовжує дослідження та розробки для подальших поліпшень». Проте, враховуючи, що конкуренти Hankook – Michelin та Goodyear – вже представили свої рішення, вихід безповітряних шин вже є неминучим.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі набувають популярності: збільшується асортимент моделей, зростають обсяги продажів. Разом з цим збільшується і пропозиція супутніх товарів зі світу електромобілів – наприклад, не тільки зарядних станцій, а також і спеціальних шин.
За матеріалами: newatlas.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: