Реалізація нових вантажівок Mitsubishi Fuso із ДВЗ завершиться у другій половині наступного десятиліття.
Японська автомобілебудівна компанія Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, третій за величиною виробник вантажних автомобілів та автобусів в Азії, оголосила про перехід на електротягу. У цьому їй допоможе німецький концерн Daimler, який із 2005 року володіє 89,29% акцій компанії. Інші 10,71% належать Mitsubishi.
Перша електрична вантажівка Mitsubishi Fuso з’явилася на ринку Японії у 2017 році. За чотири роки вдалося реалізувати близько 300 електровантажівок, але у 2022 році компанія планує активніше розвивати електричний напрямок. До кінця десятиліття електричними будуть 30% малотоннажних вантажівок. Повністю відмовитися від ДВЗ планують до середини 2030-х років, а на 2027 рік заплановано ринкову прем’єру першої водневої вантажівки марки. Вона використовуватиме компоненти, розроблені Daimler. Традиційно першим ринком водневого Mitsubishi Fuso стане Японія.
Цілі Mitsubishi Fuso повністю збігаються з цілями японського уряду. Зокрема, продажі нових вантажних автомобілів з ДВЗ на внутрішньому ринку мають завершитися до 2040 року. При цьому гібриди залишаться в строю і використовуватимуться паралельно з електричними та водневими автомобілями.
Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.
За матеріалами: Nikkei Asian Review
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: