Нова екологічно чиста силова установка вже успішно пройшла випробування.
За заявою GAC Group, ККД водневого двигуна внутрішнього згоряння становить 44%. Технічні характеристики агрегата, розробленого в рамках програми вивчення альтернативних джерел енергії, не повідомляються. Планів щодо його комерціалізації та використання у серійних автомобілях у китайської Групи, поки немає.
GAC дещо відстає від конкурентів у плані розвитку альтернативних силових агрегатів, але деякі зрушення у цьому напрямку вже є. Три місяці тому виробник електромобілів GAC Aion представив технологію швидкісної зарядки, яка дозволяє поповнювати батарею електромобіля зі швидкістю порівняною з заповненням баку бензином. Роботу зарядної системи у двох версіях – 3С и 6С – китайці продемонструвалі на Дні технологій 27 липня 2021 року.
Під час демонстрації системи батарея ємністю 35,1кВт•год при напрузі 856,6 В та струмі 562,8 А зарядилася за 4 хвилини. Першим нову швидкісну зарядку отримав кросовер Aion V з гафреновою батареєю. Новинку представили у вересні цього року одразу у двох версіях – 3С з запасом ходу 500 км та 6С – 1000 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія GAC Aion розробила нову технологію швидкісної зарядки електромобілів.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: