in ,

Реальний запас ходу «сонячного» електромобіля Lightyear One перевірили на тестах: 710 км на одному заряді

На ринку електромобіль на сонячних батареях очікується в першій половині 2022 року.

Голландська компанія Lightyear випробувала прототип свого «сонячного» електромобіля на далекобійність. Як повідомляється, Lightyear One з акумуляторним блоком ємністю 60 кВт год зміг проїхати 710 км без підзарядки.

Майже дев’ятигодинний заїзд проходив у випробувальному центрі Альденховена у Німеччині. Весь цей час автомобіль рухався по прямій на швидкості 85 км/год. Як стверджується, це найбільше відстань, яку коли-небудь долав електромобіль з батареєю такої ємності. За даними виробника, на швидкості 85 км/год енергоефективність Lightyear One майже на 50% вища, ніж у найефективніших електромобілів, представлених сьогодні на ринку.

«Зниження енергоспоживання електромобіля на кілометр гарантує більший запас ходу від невеликої батареї. Оскільки батареї – найдорожча частина електромобіля, зниження енергоспоживання означає, що в майбутньому ми можемо перейти на доступні електромобілі з великим запасом ходу», – кажуть у компанії.

Вперше Lightyear One показали два роки тому. Він розроблявся, як електромобіль для подорожей, в тому в числі у місця зі слаборозвиненою або відсутньою зарядною інфраструктурою. Як заявлялося, за ніч від звичайної побутової розетки батарея електромобіля поповнюється на 400 км, а сонячні панелі на капоті та даху сумарною площею 5 квадратних метрів збільшують пробіг приблизно на 12 км за годину зарядки. В ідеальних умовах – це 20 000 км на рік.

У рух «сонячний» електромобіль призводять чотири незалежних двигуни у колесах, які забезпечують крутний момент з дуже високою ефективністю. Обіцяний час прискорення від 0 до 100 км/год – менше 10 секунд.

Виробництво моделі налагодять на заводі Lightyear у Нідерландах, а придбати електромобіль зможуть автолюбителі зі Швейцарії та Норвегії. Тираж Lightyear One обмежений 946 екземплярами вартістю 150 000 євро кожен.

Як раніше повідомляв Autogeek, Lightyear отримав $48 млн інвестицій.

За матеріалами: Lightyear

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

До 1000 км без підзарядки та з кондиціонером: електрокросовер GAC Aion LX отримав містку кремнієву батарею

Xiaomi шукає партнера для розробки електромобіля: голова компанії відвідав штаб-квартиру SAIC