in ,

Витрати енергії в рази менші: «сонячний» електромобіль Lightyear One може стати найефективнішим у світі

Витрати енергії в рази менші: «сонячний» електромобіль Lightyear One може стати найефективнішим у світі

На один кілометр шляху флагман стартапу Lightyear витрачає в півтора рази менше енергії, ніж будь-який інший порівняний за габаритами електромобіль.

На підтвердження тому нідерландський стартап опублікував відео з випробувань, під час яких Lightyear One тестували на аеродинаміку та ефективність на високих швидкостях. Заїзди проходили на випробувальному полігоні Bridgestone (EUPG) у Апрілії, Італія.

Час та місце тестів вибрали не випадково – хотіли перевірити яким чином низькі температури та високі швидкості позначаться на запасі ходу електромобіля, який частину шляху проїжджатиме за рахунок енергії сонця. Випробування проходили при температурі близько 10°C. При цьому Lightyear One рухався із середньою швидкістю 135 км/год, тоді як у попередній серії тестів швидкість була 85 км/год.

За даними Lightyear, під час тестів споживання енергії електромобіля, укомплектованого батареєю ємністю 60 кВт•год, становило 141 Втч/км, що дає змогу подолати понад 400 км без підзарядки.

Для порівняння, показник аналогічних електромобілів інших марок – 211 Втч/км. Як стверджують автори експерименту, за таких же умов конкуренти з батареями тієї ж ємності могли б проїхати не більше 265 км.

Нагадаємо, що «сонцемобілю» обіцяно запас ходу у 724 км. При цьому вбудована у дах сонячна панель за годину накопичує енергію для додаткових 12 км. В ідеальних умовах – це 20 000 км на рік. За ніч від звичайної побутової розетки батарея Lightyear One поповнюється на 400 км. Максимальна швидкість – 165 км/год.

Витрати енергії в рази менші: «сонячний» електромобіль Lightyear One може стати найефективнішим у світі

Нагадаємо, що в липні 2021 року прототип Lightyear One проїхав на оному заряді акумулятора 710 км. А у жовтні того ж року його випробували на довговічність, моделюючи різні реальні ситуації. У серію електромобіліль планують запустити у першій половині 2022 року. Наразі на свої автомобілі очікують 946 замовників.

Як повідомляв раніше Autogeek, серійним виробництвом Lightyear One займеться фінська компанія Valmet Automotive.

За матеріалами: Electrek

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Витрати енергії в рази менші: «сонячний» електромобіль Lightyear One може стати найефективнішим у світі
Потужний та стильний: Skoda представила свій новий електромобіль - електричне крос-купе Enyaq Coupé IV

Потужний та стильний: Skoda представила свій новий електромобіль – електричне крос-купе Enyaq Coupé IV

Тільки з конвеєра: NIO показала перші готові прототипи електроседана ET5

Тільки з конвеєра: NIO показала перші готові прототипи електроседана ET5