До цього часу уряд Японії прийме правила експлуатації літаючих електромобілів.
Авіакомпанія Japan Airlines (JAL) планує до 2025 фінансового року запустити сервіс аеротаксі. Про це повідомило видання Nikkei Asian Review, що висвітлює політичні, економічні та ринкові тенденції азіатського регіону.
Просування на новий ринок JAL почала у 2020 році, інвестувавши у німецький стартап Volocopter, який займається розробкою електричних літальних апаратів з вертикальним зльотом та посадкою. Літаючі електромобілі стартапу стануть основою парку повітряних таксі JAL. Почати освоєння повітряного простору партнери планують з префектури Міе, де вже дозволені випробувальні польоти у окремо визначених зонах. На початковому етапі експериментальні польоти будуть обмежені 20-кілометровою зоною, а в перспективі аеротаксі з’єднає місцевий аеропорт з прилеглими наесленими пунктами у радіусі 50 – 150 км. Також Japan Airlines планує здійснювати контрактні авіаперевезення та готувати пілотів.
Перший робочий прототип VoloCity німецький стартап представив два роки тому, але про розробки стало відомо ще у 2017 році. Вертикальний зліт моделі реалізований з використанням технології безпілотників. Вона безпечна для перевезення пасажирів в умовах густонаселених міст, оскільки повністю виключає наявність злітно-посадкової смуги.
У повітря VoloCity піднімають 18 електродвигунів. Енергією їх забезпечують 9 акумуляторних блоків, для заміни яких доведеться виконувати проміжні посадки через кожні 35 км. Як стверджується, заміна батареї займатиме не більше 5 хвилин. Максимальна швидкість польоту – 110 км/год. У нинішній версії VoloCity здатний підняти у повітря не більше 200 кг, тобто пілота та одного пасажира.
За інформацією видання, правила експлуатації аеромобілів японська влада планує затвердити до 2025 року. Це дозволить місцевим компанія надавати послугу аеротаксі на комерційній основі. Серед прямих конкурентів Japan Airlines виявиться ще одна місцева авіакомпанія – All Nippon Airways (ANA), другий після JAL міжнародний японський авіаперевізник та найбільша авіакомпаніяна внутрішніх авіалініях. Підняти пасажирів в небо на електричних літальних апаратах ANA планує до того ж 2025 фінансового року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes та Volocopter презентували повітряне електротаксі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: