До 2030 року електрифікована версія буде у кожної моделі Mazda.
Mazda оприлюднила нову стратегію електрифікації модельної лінійки до 2030 року. Документ під назвою «Декларація 2030 року про стійкий Zoom-Zoom» передбачає поетапний перехід на електротягу всіх автомобілів марки, чверть з яких будуть чистими електромобілями. Також в планах створення масштабованої архітектури Skyactiv, розрахованої на різні силові установки, розміри та типи кузовів.
На першому етапі (2022 – 2025 роки) японська марка планує представити п’ять гібридних моделей, п’ять плагін-гібридів та три електромобілі. Ще кілька легкових моделей на платформі Skyactiv EV з’явиться з 2025 по 2030 рік. В цілому до кінця десятиліття компанія планує випускати тільки електрифіковані та повністю електричні автомобілі. Останні повинні скласти 25% від загального обсягу виробництва.
Успішному «озелененню» модельної лінійки посприяють напрацювання компанії у створенні, так званих «будівельних блоків», придатних для адаптації до різних автомобілів. Зокрема, нові ДВЗ для поздовжньої схеми, гібридні надбудови різних типів (помірні 24- і 48-вольт, звичайні) та невеликі роторні двигуни Ванкеля, які використовуватимуть в якості «розширювача дальності». Також у компанії згадали «горизонтальний силовий агрегат для невеликої групи продуктів». Цілком ймовірно, мова йде про горизонтально розташований роторний двигун.
Нова стратегія також передбачає розробку системи автоматичного водіння Mazda Co-Pilot, яка «стежитиме за станом водія та при виявленні раптової хвороби перемикатиметься на автономне водіння, переміщатиме та зупинятиме автомобіль у безпечному місці й здійснюватиме екстрений виклик». Перше покоління цієї системи – Mazda Co-Pilot 1.0 – з’явиться в серійних моделях марки у 2022 році.
Не забуті й технології підключення, які й надалі розроблятимуть у кооперації з Suzuki, Subaru, Daihatsu та Toyota. Завдяки цьому Mazda планує впровадити принципи «мобільність як послуга» (MaaS) та «оновлення ПЗ по повітрю» (OTA), за що відповідатиме електронна архітектура нового покоління.
Крім того, нещодавно Mazda вступила в альянс eFuel для розвитку синтетичного пального. Всі ці заходи дозволять домогтися вуглецевої нейтральності компанії до 2050 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mazda відкликає майже 12 тисяч електрокросоверів MX-30 в Європі.
За матеріалами: Mazda
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: