До кінця десятиліття половину глобальних продажів BMW Group складуть електромобілі.
До 2025 року компанія BMW планує довести продажі електромобілів на ринку Китаю до 25%. Тоді як минулого року, за офіційними даними, електричними були приблизно 4% проданих в Китаї машин марки BMW. До 2030 року на батарейні автомобілі припадатиме половина всіх світових продажів баварською групи. Про це голова китайського представництва BMW Йохен Голлер (Jochen Goller) заявив журналістам на Шанхайському автосалоні 2021 року.
Вже до 2023 року BMW запропонує своїм китайським клієнтам 12 електричних моделей. Для їх виробництва розглядається можливість розширення місцевих виробничих площ, але остаточне рішення ще не прийнято.
У жовтні 2018 року BMW Group і китайська компанія Brilliance Auto продовжили договір про співпрацю до 2040 року. В рамках цього договору потужності спільного підприємства BMW Brilliance Automotive (BBA) планували наростити до 650 000 автомобілів на рік. Тоді ж на виробничому майданчику BBA в китайському місті Тіесі був закладений перший камінь нового заводу. Інвестиції в його будівництво та модернізацію виробничого майданчика у Дудані та акумуляторного підприємства в Шеньяні перевищили три мільярди євро. Зі слів Голлера, фінансові проблеми Huachen Group, материнської компанії Brilliance China Automotive не впливають на роботу спільного підприємства.
Також у 2023 році в Китаї почнеться виробництво двох електричні моделі Mini для світового ринку. Випуск «електричок» налагодять на новому заводі спільного підприємства Spotlight Automobile Co., Ltd, створеного у 2018 році BMW Group та китайською приватною автомобілебудівною компанією Great Wall Motor Ltd.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW представила нові електрокросовери iX xDrive40 та iX xDrive50.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: