in

Водними шляхами Європи курсуватимуть електричні пороми на батареях від BMW

Компанії Torqeedo та Poseidon працюють над системою електроприводу для поромів, які розраховані на 200 місць.

Компанії об’єднають вже існуючі компоненти, щоб створити новий двигун з нульовим рівнем викидів, що працює від акумуляторів BMW.

В Torqeedo та Poseidon підкреслили, що це буде “система, розроблена для забезпечення до 65 кВт беземісійної потужності та спрямованої тяги, ідеальної для маневрування на внутрішніх водних шляхах Європи”.

Для цього компанії інтегрують 360-градусний рульовий гвинт від Poseidon в силову систему Deep Blue Torqeedo, яка забезпечує безперервну потужність 50 кВт та зазначену пікову потужність 65 кВт. Також до цього додадуть літій-іонні акумулятори ємністю від 80 кВтгод до 1 МВтгод від BMWi, давнього партнера Torqeedo.

Типовою конфігурацією буде система двох двигунів для середнього судна місткістю від 80 до 200 пасажирів. Для великих кораблів можна буде встановити до чотирьох таких двигунів.

“Наша мета – підтримувати низьку загальну вартість володіння, пропонуючи рішення на системному рівні, включаючи проектування, обслуговування, технічне обслуговування та віддалену діагностику”, – розповів Філіп Гете, директор з продажів проектів у Torqeedo.

Також в Torqeedo підкреслили, що модульна конструкцію системи дозволяє операторам використовувати однакові деталі та компоненти в різних суднах, а також моніторити та обслуговувати їх віддалено, що є значною перевагою.

Як раніше повідомляв Autogeek, датська компанія Sarvo Marine представила 11,3-метровий човен з електроприводом – Sarvo 37. 

За матеріалами: electrive.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Автомобілі Jaguar Land Rover захистять від коронавирусу: компанія розробила систему очищення повітря нового покоління

Перші жертви «Євро-7»: Audi припинила розробку нових бензинових та дизельних двигунів