Американський стартап закрив свій підрозділ Powersports.
Американська компанія Nikola Motor Company закрила підрозділ Powersports, який займався розробкою електричного гідроцикла WAV та електробаггі NZT. Про це було оголошено під час фінансового звіту за 2020 рік.
Як повідомили виданню The Verge у прес-службі компанії, причиною відмови від проектів стала необхідність зосередитися «на комерційних вантажних перевезеннях та водневій інфраструктурі», зокрема, на запуску першої водневої вантажівки.
Електричний баггі з легкої рамою та батареєю ємністю 50 кВт⋅год компанія анонсувала ще у 2016 році. Тоді проект називався Nikola Zero. Було обіцяно, що автомобіль з дорожнім просвітом 368 мм зможе прискорюватися від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди т проїжджати без підзарядки до 240 км. Електрокар підвищеної прохідності з цінником від $80 тисяч повинен був вийти на ринок у 2021 році.
Розробка електричного гідроцикла почалася у 2017 році, після того як Nikola придбала один з найбільш багатообіцяючих стартапів, які працювали над цією ідеєю. Не виключено, що у подальшому Nikola повернеться до розробки WAV та NZT.
Офіційно гідроцикл WAV і електробаггі NZT показали публіці в 2019 році на щорічному заході компанії. Всюдихід зумів привернути увагу представників оборонної промисловості й навіть міг стати джерелом доходу для компанії. Але непростий 2020 рік поставив «хрест» на проектах: компанія повідомила про збитки у розмірі $384 млн, хоча у неї на рахунках ще є $840 млн, отриманих від публічного розміщення акцій на біржі.
Як раніше повідомляв Autogeek, GM знайшли нового партнера замість Nikola Motors для випуску водневих вантажівок.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: