Тролейбус «Богдан» обладнали спеціальними бактерицидними опромінювачами, щоб знезаражати повітря та поверхні в салоні транспортного засобу.
Систему розробили спеціалісти ДП «Автоскладальний завод №1», які постійно працюють над удосконаленням транспортних засобів під торговою маркою «Богдан».
«Спеціалісти ДП «Автоскладальний завод №1» намагаються забезпечити якісне, комфортне та безпечне перевезення пасажирів громадським транспортом. В умовах пандемії COVID-19 працівники луцького автозаводу «Богдан» винайшли спосіб для запобігання швидкому розповсюдженню вірусу в межах транспортного засобу. 26 жовтня 2020 року було отримано патент №144745 на корисну модель «Спосіб очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів транспортних засобів» – йдеться в повідомленні.
Першим тролейбусом, у якому встановили такі пристрої для очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів став «Богдан Т70117» для Луцька.
Так, в салоні тролейбуса були встановлені 2 бактерицидні опромінювачі та 2 бактерицидні опромінювачі-рециркулятори.
Варто зазначити, що опромінювач-рециркулятор бактерицидний – це пристрій закритого типу, який може використовуватися постійно під час руху тролейбуса, незалежно від присутності чи відсутності пасажирів в салоні. Він є абсолютно безпечним і не потребує провітрювання приміщення салону транспортного засобу.
Що ж стосується опромінювача бактерицидного, то це пристрій відкритого типу, який призначений для кварцування салону прямими ультрафіолетовими променями. Використання цього виду знезараження можливе лише за відсутності людей в салоні, наприклад на кінцевих зупинках. Застосування безозонових ламп не вимагає додаткових витрат часу на провітрювання салону після кварцування.
«Встановлення таких комплексних систем знезараження повітря та поверхонь у транспортних засобах – значний крок для забезпечення протидії вірусам, бактеріям та іншим інфекційним мікроорганізмам», – зазначили в корпорації.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий електричний автобус «Богдан», який вже виготовляється на потужностях в Луцьку, комплектуватиметься літій-іонними тяговими акумуляторними батареями, які забезпечать запас ходу щонайменше 200 км без підживлення.
За матеріалами: bogdan.ua