Під час Супербоула концерн буде просувати свої майбутні електричні моделі, протиставляючи американцям нащадків вікінгів, норвежців.
General Motors готується вразити глядачів Супербоула креативним рекламним роликом електромобілів. 7 лютого, під час прямого ефіру фіналу американської футбольної ліги, глядачам нагадають про 30 нових електричних моделей, які концерн планує вивести на ринок до 2025 року.
Судячи з кількох тізерних роликів, головна ідея нової реклами – протиставлення норвежців, як самої «електромобільної» нації в світі, американцям, не настільки просунутим у цьому відношенні, як цього хотіли б місцеві автовиробники.
Розбудити патріотичні почуття американців взявся актор Уїлл Фарелл. Чим закінчиться його історія про кривавих вікінгів, поки не відомо, але вона повинна розбудити у американців зціквленність електромобілями та змусити поборотися з норвежцями за звання найбільш просунутої автомобільної нації.
Нагадаємо, що у 2020 році більше половини всіх проданих у Норвегії автомобілів були електричними. Ймовірно, щоб наздогнати та перегнати скандинавів за цим показником, американцям варто звернути увагу на електромобілі General Motors.
Очікується, що в рекламі під час Супербоула концерн продемонструє майбутні електричні моделі Cadillac. У минулому році головну спортивну подію року в США використали для реклами електричного пікапа Hummer.
Як раніше повідомляв Autogeek, General Motors переведе всі заводи на поновлювані джерела енергії до 2035 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: