До 2030 року кожен четвертий автомобіль на китайських дорогах буде оснащений автопілотом четвертого рівня.
Міністерство промисловості та інформаційних технологій (MIIT) Китаю опублікувало проект постанови, прийняття якої дасть «зелене світло» випробуванням безпілотників на автомагістралях країни.
Поїздки автономних автомобілів без оператора-спостерігача будуть заборонені, але основну частину часу водій зможе насолоджуватися поїздкою, не беручи безпосередньої участі у процесі. Брати управління на себе йому доведеться тільки в особливих випадках. Фактично, це четвертий рівень автономності – «mind off» або «широка автоматизація». Відповідно до плану китайської влади, до 2030 року на дорогах країни буде не менше 24% автомобілів з системами автономного управлінням четвертого рівня.
До цього року випробування автономних автомобілів у Піднебесній були дозволені тільки у спеціальних зонах та окремих районах деяких міст. Допуск таких автомобілів на автотраси дозволить наблизити перехід до безпілотному транспорту.
За словами розробників автопілотів, рух по хайвею одночасно простіший і складніший. З одного боку на них на багато менше перешкод, ніж на міських вулицях, з іншого – на великих швидкостях системи автономного управління працюють з похибками, що може стати причиною ДТП.
Схвалення ініціативи MIIT поставить Китай на один рівень з США, Великою Британією та деякими країнами Європи, де випробування безпілотників на автотрасах вже ведуться. Наприклад, у Німеччині рух самоврядних автомобілів по автомагістралях дозволяється з 2011 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайські аеротаксі EHang вже почали катати туристів в небі над Гонконгом.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: