in

Цифра дня: німці випустили 200 000 електромобілів BMW i3 протягом 7 років

Ювілейне виробництво на заводі BMW Group в Лейпцизі. Перша серійна модель BMW Group з чисто електричним приводом користується великим попитом навіть після майже семи років виробництва.

BMW i3 (витрата палива в змішаному циклі: 0,0 л/100 км; споживання електроенергії в змішаному циклі: 13,1 кВт-год/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 0 г/км) впевнено рухається до успіху. Майже через сім років після виходу на ринок компактна модель з чисто електричним приводом без викидів вуглецю й надалі користується високим попитом.

16 жовтня на заводі BMW Group в Лейпцизі з конвеєра зійшла 200-тисячна модель BMW i3. На свій BMW i3s (витрата палива в змішаному циклі: 0,0 л/100 км; споживання електроенергії: 14,6 – 14,0 кВт-год/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 0 г/км) з лакофарбовим покриттям Fluid Black металік та з акцентами BMW i Blue чекає клієнт із Саксонії. Автомобіль доставить філія BMW у Лейпцизі.

BMW i3 потужністю 125 кВт/170 к.с. та BMW i3s потужністю 135 кВт/184 к.с. виробляються спеціалістами на спеціальній виробничій лінії в Лейпцизі для всього світового ринку.  З початком виробництва в 2013 році завод у Саксонії став рушієм та центром передового досвіду сталої мобільності.

BMW i3 став першою великомасштабною серійною моделлю BMW Group з електричним приводом, а також першим автомобілем компанії з кабіною, виготовленою з армованого вуглепластику. 

Вуглецевий модуль “Life” є частиною архітектури автомобіля, специфічної для BMW i, яка з самого початку призначалася для електричної мобільності.  Модуль формується в Лейпцизі з вуглецевих волокон і піддається унікальному процесу, який розробила компанія BMW Group. 

Далі слідує з’єднання з приводним модулем, алюмінієвим шасі, на якому встановлений привід, та високовольтна батарея.  Сучасні виробничі процеси гарантують, що конструкція кузова та монтаж BMW i3 у Лейпцизі займає приблизно половину часу, необхідного для звичайних автомобілів.

BMW i3 як рушій інновацій в сфері електричної мобільності та легкої конструкції.

Успіх BMW i3 та досвід, накопичений при його розробці і виробництві, значно прискорили прогрес в галузі електромобільності і легкої конструкції.  Таким чином, бренд BMW i став майстернею майбутнього для всієї компанії. 

Привід BMW i3s тепер також використовується в MINI Cooper SE (витрата палива в змішаному циклі: 0,0 л/100 км; споживання електроенергії в змішаному циклі: 16,8-14,8 кВт-год/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 0  г/км), щоб забезпечити незрівнянний досвід за кермом електромобіля. Крім того, загальна енергоємність високовольтної батареї була збільшена майже вдвічі без зміни її розміру: з первинних 22,6 до 42,2 кВтг.  Таким чином, запас ходу BMW i3 збільшився до 285-310 кілометрів за циклом WLTP.

На основі іновацій BMW i3 відбувся прогрес в технологіях приводу, електроніки і заряджання. П’яте покоління BMW eDrive готове до серійного виробництва. Привід використовується в новому технологічному флагмані BMW Group, BMW iNEXT, який з 2021 року буде вироблятися на заводі BMW Group в Дінгольфінзі з компонентами заводу BMW в Ландсгуті. Високотехнологічний вуглепластик тепер також сприяє легкій конструкції BMW 7 серії.

Лейпциг як портал в майбутнє. В 2021 році розпочнеться виробництво акумуляторних модулів

Завод BMW Group у Лейпцизі й надалі буде робити значний внесок у розвиток електричної мобільності. Вже в 2021 році локація стане частиною міжнародної виробничої мережі BMW Group для акумуляторних модулів. До 2022 року BMW Group інвестує більше 100 мільйонів євро у виробництво акумуляторних модулів на заводі Лейпцигу.

У майбутньому літій-іонні елементи збиратимуться в стандартизовані модулі за допомогою високоавтоматизованого процесу. Потім вони будуть з’єднуватися з блоками управління та охолодження, які різняться в кожній моделі.  До 2022 року понад 150 співробітників працюватимуть на виробництві акумуляторних модулів у Лейпцизі.

Таким чином, досвід, отриманий на цьому виробничому майданчику BMW i3, постійно використовується для виробництва електрифікованих автомобілів у Німеччині.  Завод BMW Group у Лейпцизі, де крім BMW i3 виготовляються також моделі BMW 1 та 2 серії з гібридним приводом, повністю готовий до реалізації підходу “Сила вибору” у майбутніх стратегіях компанії.

Першовідкривач преміальної міської електромобільності та сталого розвитку.

BMW i3 став новою революційою концепцією автомобіля для міської електромобільності.  Завдяки BMW i3 компанія BMW Group дала значний поштовх для змін у галузі міського транспорту, що також надихнуло інших виробників автомобілів приділяти більше уваги електричній мобільності.  Сьогодні BMW i3 є не тільки найбільш продаваним преміальним автомобілем у своєму сегменті, але і всесвітньо відомим символом міського керування та поїздок між домом та роботою без викидів.

BMW представляє нове розуміння преміальної мобільності, яка разом із чисто електричним приводом створює надзвичайну стійкість. Дах BMW i3 зроблений з переробленого вуглепластику на заводі BMW Group в Лейпцизі.

Процес покриття цього автомобіля фарбою потребує на 75 відсотків менше енергії і на 70 відсотків менше води у порівнянні зі звичайними процесами. 25 відсотків матеріалів, що використовуються для виготовлення зовнішніх деталей з термопласту, переробляються або виробляються з відновлюваних ресурсів. У салоні також використовується велика частка відновлюваної сировини і перероблених матеріалів.

Виробництво BMW i3 на заводі BMW Group в Лейпцизі здійснюється при нульових викидах CO2. Вітряні турбіни на території заводу постачають електроенергію, необхідну для виробництва.

Чудова оцінка життєвого циклу BMW i3 вже підтверджена сертифікатом ISO, який незалежні аудитори видали одразу після його виходу на ринок. З цією метою експерти TÜV Süd проаналізували усі відповідні дані та оцінки, з яких потім була отримана інформація про екологічний баланс BMW i3 протягом усього життєвого циклу автомобіля: від видобутку і виробництва сировини до експлуатації і переробки.  Згідно з дослідженням, використання енергії, яка виробляється країнами Євросоюзу (ЄС-25) вже призвело до зниження потенціалу парникових газів приблизно на 30 відсотків у порівнянні з аналогічними автомобілями зі звичайними системами приводу. При використанні виключно відновлювальної енергетики, такої як енергія вітру або сонця, викиди CO2 скорочуються більш ніж на 50 відсотків. 

Витрата палива, викиди CO2 і споживання електроенергії були виміряні з використанням методів відповідно до Регламенту VO (EC) 2007/715 з поправками.  Цифри розраховані для автомобіля, оснащеного базовим обладнанням в Німеччині, зазначений запас ходу враховує відмінності в обраних розмірах коліс і шин, а також в додатковому устаткуванні.  Дані можуть змінитися під час налаштування.

Цифри вже були розраховані на основі нового циклу випробувань WLTP і адаптовані до NEDC з метою порівняння.  Для цих транспортних засобів для розрахунку податків та інших зборів, пов’язаних з транспортними засобами, можуть застосовуватися цифри, відмінні від наведених тут, які (також) засновані на викидах CO2.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Саудівська Аравія прийме нічний Гран-прі «Формули-1» в 2021 році

Хемілтон не виключив, що піде з Формули-1 після закінчення сезону