in

Найвищий хмарочос у світі перетворили на рекламну площину для електромобіля Porsche Taycan

Porsche зробив найвищу будівлю в світі – хмарочос Бурдж-Халіфа ще й найбільшим рекламним щитом.

На ньому компанія показала ролик про електричний спортивний Taycan.

Щоб перетворити хмарочос висотою в 828 метра в масивний екран з площею в 33 000 квадратних метра використали більше одного мільйона світлодіодних ламп.

Кінцевий результат виявився вражаючим. Відео почалось з мерехтливого синього сяйва, через яке пройшла блискавка і почався процес зарядки. Коли вона досягла 100% на хмарочосі з’явився надпис: “Кожен збудований автомобіль Porsche має душу”.

Далі в хронологічному порядку почали з’являтись культові моделі бренду – Lonner-Porsche, 356, 911, 918 Spyder та 919 Hybrid. Після них виник напис: “Приготуйтесь до першого електричного спортивного автомобіля з душею Porsche”.

Настільки вражаюче шоу підготували спеціально під запуск на місцевому ринку Taycan 4S, Turbo та Turbo S.

Як раніше повідомляв Autogeek, фотошпигуни змогли зловити електричний Porsche Taycan Cross Turismo практично без камуфляжу. Його нинішній вигляд дуже близький до серійного варіанту автомобіля.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Швидше, ніж заправитися: в Китаї електромобілі отримують заряд “до повного” за 30 секунд

Платформа Bolt запускає в Києві нову послугу з доставки їжі – Bolt Food