in

Електропікап Ford F-150 має стати ефективнішим за Tesla Cybertruck: в компанії придумали, як саме

Ford подав нову заявку на патент, що дає зрозуміти яким буде майбутній електричний пікап F-150.

В цьому документі розкриваються деталі побудови кузова і установки батарей на майбутній моделі.

В патенті детально розкривається спосіб інтеграції акумуляторів в платформу, який назвали кузов на рамі.

Як правило, виробники електромобілів упаковують батареї в одну коробку і поміщають їх між осями автівки. Однак таким чином посилюється навантаження на раму машини, адже акумулятори важкі.

У заявці на патент показані розміщені на поперечинах батареї, які встановлені між напрямними рами вантажівки. Це дозволило Ford не тільки краще розподілити батареї по всьому автомобілю, але і додатково посилити самі напрямні рами.

Як результат – сильніший і більш гнучкий електромобіль. Такий підхід до упаковки батарей означає, що чим довшим буде транспортний засіб, тим більше поперечних елементів він може нести, а це забезпечує більшу дальність їзди на одній зарядці і більшу продуктивність. Іншою потенційною перевагою є зниження шуму і вібрації.

Як раніше повідомляв Autogeek, Ford відмовився брати участь в так званому матчі-реванші по перетягуванню між F-150 і недавно презентованим Ілоном Маском Tesla Cybertruck. В компанії назвали ідею абсурдною і зазначили, що всі неправильно зрозуміли слова глави лабораторії мобільності майбутнього Ford X Санні Мандра.

По матеріалах: motor1.com.  

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Чим здивував електромобіль Taycan 4S: Porsche показали третю модель з лінійки

Із Alfa Romeo Giulia зробили електричний спорткар для участі в перегонах