in

Електричний хетчбек для Європи Leapmotor B05 розкрив інтер’єр

Компанія Leapmotor готується запустити у продаж компактний електричний хетч В05 на ринках Європи. Дебютним ринком для новинки стане рідний Китай, а потім п’ятидверка дістанеться і Старого Світу.

У Європі інтереси марки представляє концерн Stellantis. У рамках вересневої прем’єри інтер’єр не показали, тепер же розсекречено і він.

Хетч Leapmotor Lafa 5 має фірмову для бренду оптику з окремими діодними штрихами, безрамкові двері з висувними ручками і 19-дюймові колеса. У Китаї для моделі також передбачений автопілот із лідаром над лобовим склом, тоді як для адресованого Європі Leapmotor B05 цей комплекс не заявлений.

В основі хетчбека лежить “візок” LEAP 3.5, на якій побудовані кросовер Leapmotor B10, що вже продаються, і седан Leapmotor B01. Довжина стандартного хетчу дорівнює 4430 мм, ширина – 1880 мм, висота – 1520 мм.

Усередині Leapmotor знайома по іншим моделям бренду передня панель з вертикальними бічними дефлекторами обдуву і горизонтальними прорізами перед переднім пасажиром, окремі екрани панелі приладів та мультимедійної системи, двоспицеве ​​кермо.

Двоярусний центральний тунель – такий же, як у електроседана B01. На тунелі знаходяться майданчик для бездротової зарядки та пара неприкритих підсклянників. В обробці інтер’єру хетчу можуть бути використані шкіра або замша.

На батьківщині новинка буде доступна з розташованим на задній осі електродвигуном потужністю 180 або 218 к.с. Про батареї офіційної інформації поки немає. При цьому раніше у компанії заявили про те, що запас ходу Lafa 5 складе 515 або 605 км за циклом CLTC.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний сітікар Toyota FT-Me стане серійним: опубліковані нові фото

Тест-драйв Peugeot 5008: повноцінний семимісний