in

Тест-драйв оновленого Opel Mokka: кросовер з фірмовим лицем

Кросовер Opel Mokka грає у популярному сьогодні класі міських кросоверів. Машина свого часу стала первістком нового фірмового стилю, але вже настав час рестайлінгу. Що ж змінилось з оновленням?

Мінімум змін

Чотири роки тому компактний кросовер Opel Mokka другого покоління став знаковою моделлю німецької марки. Він першим приміряв новий фірмовий стиль оформлення передка Opel Vizor, який згодом з’явився на всіх машинах компанії. Він розроблений штатною командою дизайнерів на чолі з Марком Адамсом і був представлений на концепт-карі Opel GT X Experimental.

Такий дизайн сподобався покупцям, а тому в компанії справедливо вирішили обмежитися мінімальними зовнішніми змінами при плановому рестайлінгу моделі.

Екстер’єр героя нашого тесту оновлений легкими штрихами, головним з яких став новий логотип із підсвічуванням на “носі”. У фарах та задніх ліхтарях з’явилися трисекційні бічні сегменти, також змінено передній бампер. Відповідно до концепції відмови від хромованих деталей, Mokka повністю позбавлена ​​блискучих прикрас, які замінені чорним декором.

Довжина машини становить 4150 мм. З оновленням габарити не змінились, колісна база авто дорівнює 2557 мм. Звиси кузова доволі короткі, максимальний діаметр коліс досяг 18 дюймів. Попри помітний кліренс та невеликі звиси, Mokka має цілком “легкові” пропорції.

За задумом дизайнерів світлодіодні фари об’єднані з решіткою радіатора в загальний блок. Ідея ще й у тому, що у електричних моделей таке рішення дозволить безболісно замаскувати глуху панель, встановлену замість ґрат.

Нові екрани

Головною обновкою в салоні стала модернізована передня панель із двома 10-дюймовими екранами. Такий дует буде у всіх комплектаціях, тоді як раніше молодші варіанти мали два семидюймові екрани, а у топ-версії були дисплеї на 12 і 10 дюймів.

У головного екрана також змінено графіку та структуру меню на зразок смартфонів, додано підтримку віджетів, розширено кастомізацію. При цьому збережені колишні фізичні кнопки та ручки швидкого доступу, а також блок управління клімат-контролем.

Також зручно, що на трансмісійному тунелі з’явився майданчик бездротової зарядки, а також роз’єм USB-C на центральній консолі.

Простору спереду більш ніж достатньо для подорожі з комфортом, хоча широкі передні стійки можуть бути проблемою на перехрестях та пішохідних переходах. Спортивні сидіння виглядають чудово, але їм не вистачає впевненої бічної підтримки, а подушкам – довжини для високих водіїв.

Позаду місця більше, ніж, наприклад, у Opel Corsa, але ненабагато. Якщо ви шукаєте кросовер такого розміру для розміщення двох автокрісел, то варто дивитись на авто класом вище. А от одне авткрісло залишає місце для пасажира. Звичайно, якщо у вас немає дітей і ви не плануєте щодня завантажувати машину своїми друзями та сім’єю, це не буде проблемою.

Об’єм багажника великим не назвеш – 350 літрів під полицею. Але очікувати більшого від авто, яка орієнтована на 1-2 пасажирів було б і не варто.

Що під капотом?

Після рестайлінгу у німецького кросовера на українському ринку залишився лише один варіант силової установки. Від турбодизеля на 1,5 л компанія відмовилася ще торік, тепер під скорочення потрапила базова 100-сильна версія бензинового турбомотора на 1,2 л.

Так що єдина модифікація в рестайлінговій гамі має ту саму “турботрійку” на 1,2 л, але потужністю 130 к.с., що поєднується з 8-ступінчастим преселективним “роботом”.

На жаль, повнопривідна версія залишилася у минулих поколінь: герой нашого тесту, побудований на французькій платформі CMP, оснащений приводом лише на передню вісь, незалежно від модифікації. Натомість переїзд на новий “візок” разом із зменшеними габаритами дозволив скоротити споряджену масу кросовера одразу на 120 кг.

Цікаво, що зовні Opel Mokka з бензиновим мотором практично нічим не відрізняється від свого електричного побратима: кросовери з двигунами внутрішнього згоряння можна впізнати лише за наявності вихлопних патрубків та відсутності літери Е на дверях багажника та середніх стійках кузова.

Mokka попереднього покоління не прославилася відточеною їздою, тому перехід на нову платформу можна розглядати лише як покращення. На практиці Mokka другого покоління хоч і спортивніший за свого двоюрідного брата Peugeot 2008, але не забуває і про комфорт.

Тим не менш, ви ведете автомобіль не без задоволення, а найкраще Mokka їздить містом, де її шасі добре справляється з суворими умовами руху по вкритому шрамами асфальту, нехай і робить це не так гладко, як у середньому за класом.

Підвісці складніше утримувати кузов на більш високих швидкостях, але загалом баланс більш ніж задовільний для більшості водіїв. Як можна бачити з технічних характеристик, мотор розвиває максимальний крутний момент на дуже низьких оборотах, тому немає необхідності його розкручувати, щоб отримати бажану віддачу.

Що стосується апетиту, то машина на трасі легко вкладається у 6,5-6,7 літра на 100 км пробігу. На трасі легко додавайте літр на кожну пройдену сотню.

Замість висновку

Кросовер Opel Mokka – це один з небагатьох міських авто, який непогано почуває себе й на трасі. Звичайно, є певні обмеження за розмірами салону, але для невеликої компанії “німець” може стати гарним вибором.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У ЄС закликали активніше використовувати штучний інтелект у автомобілях