in ,

Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е

Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е

Німецький бренд Opel запустив нестандартну рекламну відео-кампанію «Найкращого автомобіля 2021 року» за версією журналу AutoBild – WOW-кросовер Opel Mokka-е.

Поспішайте побачити найзарядженішу новинку цієї зими на найбільшому екрані Східної Європи ТЦ «Гулівер» у самому центрі Києва!

І що важливо, вже на початку 2022 року новинка Opel Mokka з’явиться в автосалонах Бренду.

Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е

«Вибираючи рекламну площину та формат презентації, ми керувалися бажанням показати авто до найменших деталей. Оригінальний дизайн передньої частини авто, розвинені колісні арки, динамічний схил даху – все, що виділяє та закохує в Opel Mokka-е цінителів сучасного дизайну», – відзначив маркетинг директор Stellantis в Україні Андрій Чабанов.

Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е

За його словами,«дії» автомобіля у відеоролику акцентують увагу на його характерних рисах. Унікальна технологія анімованої картинки дозволяє не тільки побачити кросовер, але й буквально пізнати його форми: оригінальна передня частина Opel Vizor, розвинені колісні арки, динамічний скос даху – все це закохує в його унікальний дизайн з першого погляду.

Використання жовтого фонового кольору відповідає фірмовим вимогам Бренду, попутно буквально «заряджаючи» енергією людей і пожвавлюючи навколишній простір. А використання в ролику автомобіля зеленого кольору натякає на швидку появу «зеленої версії» у лінійці моделі – електрична модифікація Opel Mokka вже незабаром прибуде в Україну.

Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е

«Німецькі інженери Opel встановили на Mokka-е матричні Full-LED фари, які є унікальним обладнанням для даного сегмента. У своєму ролику цю перевагу ми підкреслили за допомогою фар, що підморгують», – додав Андрій Чабанов.

Таким чином, Бренд наголосив на концепції самого автомобіля: динамічний, сучасний, енергійний WOW-кросовер Opel Mokkа-е!

Розробкою даного анімаційного відео займалося агентство Visualist.studio. Використовуючи сучасні технології 3D виробництва та напрацьований міжнародний досвід, цей масштабний проект для компанії Opel було створено за короткий термін. Кросовер Opel Mokka і найбільший LED-екран у Східній Європі площею 4000 кв метрів, стали ідеальним симбіозом для реалізації проекту з ефектом WOW!

Бажаєте познайомитися з автомобілем Opel Mokka особисто? Заходьте на офіційний сайт Бренду в Україні, де ви зможете знайти адреси найближчих дилерів, записатися на тест-драйв, переглянути список автомобілів в наявності – і вибрати свій ідеальний варіант Opel Mokka: улюблений колір, бажана комплектація, МКПП або АКПП, ін..

Переходьте на YouTube канал Бренду, щоб побачити нестандартну рекламу WOW-кросовер Opel Mokkа-е – https://www.youtube.com/watch?v=bmrr4Pt2cpY. Поспішайте особисто побачити сучасні технології у дії! А познайомитися детальніше з WOW-кросовером Opel Mokka можна на офіційному сайті Бренду шоу-румі моделі.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий електричний кросовер Opel Mokka-e отримує престижну нагороду «Золоте кермо 2021» (Golden Steering Wheel 2021) від відомих німецьких видань «AUTO BILD» та «BILD am SONNTAG».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е
Індія готова запустити Tesla на свій ринок: вже доступні сім модифікацій електромобілів

Індія готова запустити Tesla на свій ринок: вже доступні сім модифікацій електромобілів

«Вантажівка року 2022»: електропікап Rivian R1T отримав неочікуване звання

«Вантажівка року 2022»: електропікап Rivian R1T отримав неочікуване звання